Mededeling
Collapse
No announcement yet.
R/C NITRO cARS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenKyosho Inferno
Past zowat op de spoiler van een Marder
Ok, got it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBeter!
Dit zijn wel de tjoeners onder het RC volk: drifters
oppasse tegen wie ge t zegt he over het algemeen rijden de driftertjes wel met de meest gedetaileerde kapjes rond he
pics coming right up...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez Bekijk Berichtenoppasse tegen wie ge t zegt he
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Thx Reynaerde! Leuke hobby lijkt dat inderdaad wel... maar duur!
Comment
-
enig plakkertje daar op dat kontje
mn "vloot" op dit moment
subaru (tt-01D) is het rallybakske, was mn driftertje. nog wat driftcompetitietjes ermee gedaan. een keer 3rde en een keer 1ste
Skyline is nog in aanbouw maar staat nu op de tb evo III surikarn, mn nieuwe driftertje 2de keer dat ik ermee ging rijden was meteen 4de plek. en dat terwijl die compleeeeeeeeet anders rijd als die TT-01D en voor t eerst op een buitenbaan
mn savy op de achtergrond met mn "nieuwe" setje velgen en bandjes groter breder en lichter
rs4 de afwezige...versnellingsbak gemold
mn savy
startnummertje zit er nog op
voorspoiler niet meer, een keertje te fanatiek getwint tijdens de competitie
de skyline krijgt verlichting
mn tamiya TB Evo III Surikarn
carbonnn
bij die drift competitie's zie je toch wel wat mooie body's passeren
Comment
-
-
mn "vloot" op dit moment
subaru (tt-01D) is het rallybakske, was mn driftertje. nog wat driftcompetitietjes ermee gedaan. een keer 3rde en een keer 1ste
Skyline is nog in aanbouw maar staat nu op de tb evo III surikarn, mn nieuwe driftertje 2de keer dat ik ermee ging rijden was meteen 4de plek. en dat terwijl die compleeeeeeeeet anders rijd als die TT-01D en voor t eerst op een buitenbaan
mn savy op de achtergrond met mn "nieuwe" setje velgen en bandjes groter breder en lichter
rs4 de afwezige...versnellingsbak gemold
mn savy
Past die kas op mijne infernoGT?(1/8 )
Wat kost zoiets? Kunt ge er ook kopen voor zelf te spuiten, ik wil van mijne een bmw maken.
Comment
-
welke bmw dan?
dat zijn 2 Toyota AE86's 1 Levin en 1 Trueno Coupe. ze worden gemaakt door Yokomo en je kan ze hierzo kopen: http://www.genkidoridori.com/
of op rcmart.com
edit: ow die 3 serie das een nieuwe kap van Tamiya zal binnenkort wel overal leverbaar zijn. zal morgen ff opzoeken waar je m al kan krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenAls er ooit ng es een meeting komt probeer ik m'n nitro gevalletje trug rijdend te krijgen
Schumacher XTR21
Comment
-
trouwens die bmw kap gaat niet passen op een inferno ben ik bang, ten eerste is ie 1/10 en ten 2de is de kap 190mm breed
edit: trouwens die Skyline is nu bijna af (mag het is na een paar maanden...) custom alu rollkooitje, ledjes en hier en daar nog wat kleine dingetjes afwerken en hij is klaar
Comment
Comment