Mededeling

Collapse
No announcement yet.

R/C NITRO cARS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
    juist slecht nieuws gekregen van AITEC , de motor van mijn kyosho inferno loopt al HEET na enkele seconden! dus wachten tot einde van de week.
    Weet iemand hoe da zou komen? de " naft " is 20 procent(albatros)
    20% is wat veel, dat zorgt voor een enorm slijtage
    Maar nitro koelt nochtans...
    Te weinig smering in de brandstof?
    Rijdt 'ie zonder kap rond of met?
    Waarschijnlijk véél te arm afgesteld, denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      20% is wat veel, dat zorgt voor een enorm slijtage
      Maar nitro koelt nochtans...
      Te weinig smering in de brandstof?
      Rijdt 'ie zonder kap rond of met?
      Waarschijnlijk véél te arm afgesteld, denk ik.
      Heb ze binnengedaan zonder kap, de man zei dat het een moeilijke was.Ze zijn daar al van vrijdag en hij moest nog aan de afstelling van de savage beginnen! Ga hem vandaag terug bellen en vragen hoe lang ik nog moet wachten,anders doe ik ze op een ander binnen.

Comment

Ga liefst ergens waar ze het meteen voor je doen terwijl je er bij bent, dan leer je er nog iets uit
        Je zal het gegarandeerd nodig hebben de eerste keer dat je rijdt

Comment

ja dat deden ze bij mn LHS voorgaande jaren, toen kwam er iedere keer zon iemand die ook aan kampioenschappen meedoet (en ook is gewonnen heeft) en daar kon je jouw auto helemaal laten afstellen voor niks kon je ook je vragen stellen enzo. wel jammer dat ie al een tijdje niet meer geweest is. volgende keer als ik daar langs ga zal ik ff vragen waneer die weer is langs komt

andere rc shops in de omgeving doen er doorgaans erg lang over voordat je hem weer afgesteld terug krijgt.

Comment

heb juist contact gehad met AITEC, de sproeinaald (ofzo) was van een slechte kwaliteit(buiten specificaties volgens kyosho duitsland), ze hebben een nieuwe opgestuurd onder garantie , terwijl ik de wagen okkazie gekocht heb .Duurt ongeveer 3 dagen
            Die mannen van AITEC hebben heel de carbu uiteen gehaald om alles op te meten, dan fotos gepakt en gemaild naar duitsland voor meer duidelijkheid met het gevolg dat ik een nieuwe sproeiernaald onder garantie krijg . De wagen zal ik wel nog moeten inrijden

Comment

zo maar dat komt volgens mij niet zoveel voor dat de sproeinaald in slechte staat verkeerd heb in ieder geval nog nooit eerder gehoord dat iemand hetzelfde probleem had met zn nitro.

wel een gelukje dat je een nieuwe krijgt

Comment

Idd, gelukkig nog onder garantie
                Nu maar hopen dat ze de werkuren niet gaan doorrekenen

Comment

kostprijs is maximum 20.00 euro, en staat op zijn papier(werkuren ) en da stuk krijg ikonder garantie heeft hij gezegd (en gemaild)

Comment

5ik heb ook zo 1 gehad een kyosho, een buggy
                    maar waar de vijs die de motor aan mijn frame vasthecht daar was een barst dus had ik minstens 150 €kosten
                    terwijl mijn auto 380 kostte toen ik hem kocht
                    ik heb er zoveel geld moeten insteken om tez herstellen
                    vb mijn afstelling heb ik 60€ voor betaald en dan nieuwe tandwielen en toestanden
                    dus mijn motor is weg maar ik heb hier wel nog stukken liggen
                    alles behalve een motorblokje
                    heb nog wel kabeltjes en ontvangers en andere toestanden
                    wie geïnteresseerd is...

Comment

de SAVAGE is klaar (12.50 euro kosten) , de andere is wachten op het wisselstuk

Comment

vandaag ne keer gaan rijden met de savage, da gaat goe.Na twee tankjes kreeg ik hem nog moeilijk in gang,iemand een idee?
                        fotos volgen later, als ik mijn toestel nie vergeet morgen

Comment

Laten koelen eh

Comment

zal bij deze mijn mini-monsterke ook is posten si
                            Tis een omgebouwde HPI Savage met vele extra onderdelen en enkele body's

Comment

Het is dus niet aangeraden een 2dehands Nitro te kopen?
                              Ik heb wel interesse in een meer proffesionele wagen ipv een Nikko machien.
                              Nu twijfel ik nog tussen on en offroad, nitro en elektriek

Help graag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                Het is dus niet aangeraden een 2dehands Nitro te kopen?
                                Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                Ik heb wel interesse in een meer proffesionele wagen ipv een Nikko machien.
                                Nu twijfel ik nog tussen on en offroad, nitro en elektriek

Help graag
                                Ik raad je dan toch een offroad aan,vele meer plezier aan,kan je zowat overal mee rijden,nitro is fun,ma veel afstelwerk aan telkens,een Marder is bv veel meer plezier,weinig afstelwerk aan,ma dat laten ze dan weer niet toe op de meeste offroad cirquits wegens zen grootte,ploegt echt alles om

Comment

Kheb ook niet het budget voor een Marder. En ik heb thuis acher een groot veld liggen waar ik als er geen gewassen op staan vrij kan op crossen dus offroad lijkt me de beste keuze.

Comment

Nitro 2dehands is idd niet echt aan te raden...
                                    En voor de prijs van een nieuwe nitro kun je al goede 2dehands marders vinden mits geduld.

Comment

Beter meteen goed doen en een marder kopen

klik

Comment

En ik ben me ervan bewust dat dit geen marder is maar een carson attack

Comment

hallo,

vandaag nog een okkazie monsterke gaan halen,het betreft een FG Marder Carson Attack,nog maar heel even mee gereden,ma is dus totaal iets anders dan men Savvy,echt veel fun ook door RWD

Comment

Working...
                                          X