Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mijn tijd en bewijs
was ni simpel, de ruf ging echt alle kanten op...
Hoe 'clean' is die tijd? Ik heb een 6'30.735 gereden, maar moet daarbij toegeven dat ik 2x in de vangrails ben gegleden, gelukkig zonder veel tijd te verliezen.
Ik wil dat gerust wel eens opnemen met mijne webcam zenne. Alleen heb ik al gemerkt dat zo 1 toerke op de Ring in zo'n 400 mb videobestand resulteert . Iemand enig idee hoe ik dat kan 'verkleinen'? Een videooke van 50 mb wil ik nog wel uploaden, maar 400 is me een beetje teveel .
En zoals ik al zei, ik ben er 2 of 3x afgegleden omdat ik de bocht niet haalde. Maar eigenlijk heb ik er geen tijd mee gewonnen hoor, integendeel.
Hoe 'clean' is die tijd? Ik heb een 6'30.735 gereden, maar moet daarbij toegeven dat ik 2x in de vangrails ben gegleden, gelukkig zonder veel tijd te verliezen.
ronde was wel redelijk clean, paar keer chance gehad, maar er kon eigelijk nog wel wat af...
Heb de ziel uit mijn lijf gereden en dan nog maar dit gereden
Dat was dan nog 1 van de allereerste ronden. Effi pauze genomen en daarna
Veel zitten klooien met de setup, maar 't werd alleen maar slechter.
Gewicht bij de voorkant voegen was het meest efficiente van alles wat ik geprobeerd heb.
Comment