Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat nemen jullie als achtergrond? want ik zou foto's moeten trekken met een witte egale achtergrond. sommige foto's hier hebben dat. Is dat gewoon papier of doek of iets anders?
Wat nemen jullie als achtergrond? want ik zou foto's moeten trekken met een witte egale achtergrond. sommige foto's hier hebben dat. Is dat gewoon papier of doek of iets anders?
Ik heb gewoon twee grote vellen wit papier gekocht, niks van speciaal karton ofzo.
Die schuif je over elkaar heen en plaats je tegen een muur, met voldoende licht (liefst daglicht).
hmmm, mercikes.
ik moet immers mooie foto's trekken van monturen. kzal ze dus allemaal meenemen naar huis, en dan dus tegen een muur zetten, met wit papier.
hmmm, mercikes.
ik moet immers mooie foto's trekken van monturen. kzal ze dus allemaal meenemen naar huis, en dan dus tegen een muur zetten, met wit papier.
cedrick, kheb een werkje voor u
Let wel: Mocht er niet genoeg daglicht zijn dan moet je wit licht gebruiken, anders krijg je een gele schijn.
hmmm, mercikes.
Comment