Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb hem gekocht in een winkel en er stond ene in het geel-zwart, ik heb dan maar gevraagd of ze hem niet in andere kleuren hadden en rood-zwart vond ik ietsje mooier . Maar de auto zat nog in de doos en ik heb het thuis maar gemerkt...
Ik heb hem gekocht in een winkel en er stond ene in het geel-zwart, ik heb dan maar gevraagd of ze hem niet in andere kleuren hadden en rood-zwart vond ik ietsje mooier . Maar de auto zat nog in de doos en ik heb het thuis maar gemerkt...
In feite heb je recht op een nieuwe.
Maar hoelang heb je hem al ?Vrees eerlijk gezegd dat het er al een beetje te laat voor is...
Lol, hoe zou ik het zeggen? Het winkeltje kon de concurrentie met de online-winkels niet meer aan
Ik verkies nog altijd een wagen te kopen in een echte winkel, maar het probleem is dat ze daar veel te duur zijn.
Zeggen dat ze niet anders kunnen is onzin, als ze hun prijzen juist zouden verlagen komen er meer mensen kopen.
Knappe wagen!
Is dat een 1/18? Of gaan de deurtjes van de 1/43 ook open? De laatste zou ik mij ook wel eens willen aanschaffen (tenzij ik hem krijg natuurlijk). 100 euro vind ik een beetje te veel voor een model. De 1/43 lijkt me te volstaan. Je kan toch niet elk model op 1/18 kopen.
Knappe wagen!
Is dat een 1/18? Of gaan de deurtjes van de 1/43 ook open? De laatste zou ik mij ook wel eens willen aanschaffen (tenzij ik hem krijg natuurlijk). 100 euro vind ik een beetje te veel voor een model. De 1/43 lijkt me te volstaan. Je kan toch niet elk model op 1/18 kopen.
Da's weldegelijk 1/18.Bij de 1/43 gaat er niks open.
Comment