Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mooie foto's (van schaalmodellen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
    Het is een Anson denk ik

Heb'm ook, in het geel en zie dezelfde afwerking enz

Oki

Comment

• Hier enkele foto's die ik gevonden heb op google .

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Eerlijk gezegd heb ik niet het minste idee van welke merken al m'n modelletjes zijn...

Zou't kunnen dat 'ie van Burago is? Kweet dat ik vroeger toch de meest van Burago kocht...

Hij is nochthans redelijk ok afgewerkt hoor, voor zover mijn ongetrainde oog daar een oordeel over kan vellen...
            om eens te laten zien wat het verschil is tussen anson en autoart ... heb nog een auto uitgekozen die u wel zal liggen

1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              om eens te laten zien wat het verschil is tussen anson en autoart ... heb nog een auto uitgekozen die u wel zal liggen

Ferm!!!

Comment

• Deze hier zijn ook wel wel niet zelf getrokkken natuurlijk.

Comment

Heey

Die heb ik ook

Comment

• Ik ben een beetje te lui om heel dit topic door te lezen

Wat is een goed (online)adres om mooie modellen te bestellen? Eentje waar julie goeie ervaringen mee hebben.

Liefst de mooiere, zoals autoart,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk Berichten
                      Dit is een topic voor mooie foto's van miniaturen en niet van 1:1

Zeer mooi werk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                        Ik ben een beetje te lui om heel dit topic door te lezen

Wat is een goed (online)adres om mooie modellen te bestellen? Eentje waar julie goeie ervaringen mee hebben.

Liefst de mooiere, zoals autoart,...
                        www.modelissimo.de vind ik persoonlijk onovertroffen

uitstekende service, vaak scherpe prijzen, nog nooit miserie mee gehad en toch al zeker vijftien bestellingen gedaan ginder

ik werk altijd met visa ...
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Idd, zeer goede site

En nog een interessante site met een groot aanbod is www.modelcarworld.de Naast Modelissimo koop ik daar ook geregeld wat
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                            Dit is een topic voor mooie foto's van miniaturen en niet van 1:1

Zeer mooi werk
                            Thanks, 'k zal er één van de komende dagen nog eens wat proberen te nemen van m'n andere modellen.

Comment

www.modelissimo.de vind ik persoonlijk onovertroffen

uitstekende service, vaak scherpe prijzen, nog nooit miserie mee gehad en toch al zeker vijftien bestellingen gedaan ginder

ik werk altijd met visa ...
                              Haha, scherpe prijzen, m'n gat.
                              Maar qua service wel wat te duur, aanbod is ook niet zoooo groot.
                              Maarja, ik moet altijd de dingen hebben die moeilijk te vinden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                Haha, scherpe prijzen, m'n gat.
                                Maar qua service wel wat te duur, aanbod is ook niet zoooo groot.
                                Maarja, ik moet altijd de dingen hebben die moeilijk te vinden zijn.
                                je kan bezwaarlijk zeggen dat ze duur zijn

de verzendingskost van 10€ is nu idd wel niet aan de goedkope kant .. maar je krijgt wel alles binnen de 3 dagen en 't is altijd perfect in orde !
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

je kan bezwaarlijk zeggen dat ze duur zijn

de verzendingskost van 10€ is nu idd wel niet aan de goedkope kant .. maar je krijgt wel alles binnen de 3 dagen en 't is altijd perfect in orde !
                                  Ik kan ze goedkoper krijger als ik wil hoor.

Comment

Ja? Vertel, ik ben één en al oor

Comment

• Op eBay.de staan veel modellen aan véél lagere prijzen dan in (internet)winkels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                                        Op eBay.de staan veel modellen aan véél lagere prijzen dan in (internet)winkels
                                        C'est ça !
                                        Daar staan die nieuwe wagens gewoon op een veiling...En af en toe heb je is geluk he.

Comment

via eBay ben je niet altijd zeker of 't model goed zal zijn, en meestal heb je ze niet binnen de 3 dagen nadat je ze besteld hebt/nadat je de advertentie gezien hebt maakt mij niet uit om dan 5 euro meer te betalen ...
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X