Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mooie foto's (van schaalmodellen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
    Leuk gedaan, hoe groot is die racebaan?
    Als 'ie in zen normale vorm is zo'n 2m

Geen echte slotrace baan, kwil er wel eentje

Comment

• Z4, beter de macrostand gebruiken om 1/43's en details scherp te fotograferen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
        Z4, beter de macrostand gebruiken om 1/43's en details scherp te fotograferen
        , die vraag had'k nog willen stellen. Merci

Comment

• Nog is geprobeerd, deze keer met Macro, tis al iets beter:

Comment

• Comment

• Comment

• 't is al beter maar eigenlijk is de achterkant wat overbelicht

Nog een tip: probeer eens foto's te nemen met een A3 blad als achtergrond en ondergrond. Dan lijkt het geheel realistische qua schaal.

Comment

't is al beter maar eigenlijk is de achterkant wat overbelicht

Nog een tip: probeer eens foto's te nemen met een A3 blad als achtergrond en ondergrond. Dan lijkt het geheel realistische qua schaal.
                  Das ook weer waar , da's iets voor morgen

Comment

• Een voorbeeld van m'n rs

Comment

• Hoewel dit eigenlijk wel héél extreem is

Comment

Hoewel dit eigenlijk wel héél extreem is
                        Is dat ook gewoon papier

Comment

• Ja, gewoon een zwart a3'tje

Comment

Ja, gewoon een zwart a3'tje
                            Amai, schoon.

Comment

• m'n 1euro delta

Comment

• Hier één van een reeks foto's maar nu moet ik gaan schilderen.

Comment

• bmw 1:18

hallo, ik ben nieuw op dit forum. ik verzamel al 2 jaar schaalmodellen.
                                  eerst begon ik met plastic kits van revell maar dat is acheraf blijkbaar niets waard en via via ben ik metalen 1:18 en 1:24 bmw's beginnen verzamelen ik heb er nu een 100 tal waarvan 60 tal 1:18 ik ben nu bezig met een ombouw van een maisto 325i cabrio naar een ac scnitzer s3 3.0 cabrio e36 (violet).
                                  hij is bijna af alleen nog wachten op een nieuwe voorruit. als hij klaar is word hij ook op dit forum gezet maar in tussentijd heb ik deze al op foto gezet.
                                  sorry voor slechte foto's. (goedkope kodak)
                                  reactie's zijn welkom!!

groeten bart
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichten
                                    hallo, ik ben nieuw op dit forum. ik verzamel al 2 jaar schaalmodellen.
                                    eerst begon ik met plastic kits van revell maar dat is acheraf blijkbaar niets waard en via via ben ik metalen 1:18 en 1:24 bmw's beginnen verzamelen ik heb er nu een 100 tal waarvan 60 tal 1:18 ik ben nu bezig met een ombouw van een maisto 325i cabrio naar een ac scnitzer s3 3.0 cabrio e36 (violet).
                                    hij is bijna af alleen nog wachten op een nieuwe voorruit. als hij klaar is word hij ook op dit forum gezet maar in tussentijd heb ik deze al op foto gezet.
                                    sorry voor slechte foto's. (goedkope kodak)
                                    reactie's zijn welkom!!

groeten bart
                                    Welkom op het forum.

Mooie BMW's heb je daar!. Laat maar eens iets meer van je collectie zien.

Comment

• Idd welkom en zoals al werd gezegd meer foto's hé.

Comment

m'n 1euro delta

Die heb k ook ...

De volgende wagens waren me te duur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                          Hier één van een reeks foto's maar nu moet ik gaan schilderen.
                                          Schilderen? Vind hem zo ook al behoorlijk mooi! En vooral mooie en duidelijke foto, kleuren sluiten goed aan. Stuur dan nog eens eentje in als je hem geschilderd hebt .

Comment

Working...
                                          X