Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mooie foto's (van schaalmodellen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar allé, ik bedoel muren schilderen hé
    Neenee van zoiets blijf ik met mijn pootjes best af. Ik ga eens proberen om die andere te uploaden maarja hier in Mariekerke me da Palingfestival en ik help ook maar kom se. Ge hebt ze nog te goed

Comment

• Daarjuist enkele fotokes gaan trekken in de tuin en het nieuwsgierige konijn was er weer...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• TTN mooie collectie

Comment

• kheb ook eens wat geprobeert. wat vinden jullie ervan? de foto's zijn niet te scherp. hoe zou dat komen ?

Comment

• Comment

• Comment

• Is dit met een gsm gedaan. Zoja: koop een camera.
                          Zonee: Macro opzetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                            Is dit met een gsm gedaan. Zoja: koop een camera.
                            Zonee: Macro opzetten
                            wrf ? kheb wel een Sony camera. maar foto's buiten lukken goed. binnen met flits ook. maar schaalmodellen met flits trekken is toch nie goed ?

Comment

• Macro heeft niets met flits te maken hoor, dat is iets van het scherpstellen. Flits kan soms mooie effecten opleveren, kijk maar naar mijn DBR9 op de vorige pagina
                              Voor verbleeking moet je geen schrik hebben, dat is maar pas na langdurig blootstellen aan ferme stralingen.

@TTN: Leuke foto's, met die foto's met dat konijn vond ik ook nog een leuke foto van iets wit zwarts op de achtergrond.
                              Last edited by GTX; 26/05/2007, 22:40.

Comment

Macro heeft niets met flits te maken hoor, dat is iets van het scherpstellen. Flits kan soms mooie effecten opleveren, kijk maar naar mijn DBR9 op de vorige pagina
                                kzal dan es moeten zien int boekje

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                    kzal dan es moeten zien int boekje
                                    Moet je zeker doen, ik ben een beetje koopig en had er nooit in gekeken maar geleerd er wel echt veel uit

Comment

Moet je zeker doen, ik ben een beetje koopig en had er nooit in gekeken maar geleerd er wel echt veel uit
                                      jo cava

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                          Wauw, knap schaalmodel daar vanachter, hoe laat je die groter lijken dan de echte?

Knap model/foto

Comment

Working...
                                          X