Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mooie foto's (van schaalmodellen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
    België en goedkope schaalmodellen.
    Valt niet te rijmen hoor.
    grmbl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      @TTN: kijken de mensen soms niet raar als je daar op de grond zit en foto's neemt van zo'n autootje?
      Dat gebeurt soms. Toen ik die GT3 RS in het donker aan het fotograferen was, was er nen kerel die dacht dat ik foto's van huizen was aant nemen om in te breken

(maar dat is een paar jaar geleden ook effectief gebeurt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        Dat gebeurt soms. Toen ik die GT3 RS in het donker aan het fotograferen was, was er nen kerel die dacht dat ik foto's van huizen was aant nemen om in te breken

(maar dat is een paar jaar geleden ook effectief gebeurt)

Comment

• Ik heb ook eens een poging ondernomen om schone foto's te nemen van enkele van mijn schaalmodellen, ze zijn als je kan zien gebaseerd op de foto's van AUTOart z'n Ford GT, ik heb dan ook geprobeerd hem te overtroeven . De foto's zijn genomen op een deel plat dak van ons huis waar gelukkig nog een paar plasjes water lagen .

Ferrari Enzo:

Comment

• Comment

• Audi R8:

Comment

• Comment

• Lamborghini Countach:

Last edited by ; 22/06/2007, 13:55.

Comment

• Comment

• Ferrari 250 GTO:

Comment

• Comment

• Mercedes 300SL Cabrio:

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Ik heb ook eens een poging ondernomen om schone foto's te nemen van enkele van mijn schaalmodellen, ze zijn als je kan zien gebaseerd op de foto's van AUTOart z'n Ford GT, ik heb dan ook geprobeerd hem te overtroeven . De foto's zijn genomen op een deel plat dak van ons huis waar gelukkig nog een paar plasjes water lagen .

Ferrari Enzo:

Mooie foto's

Maar het model was van AutoArt, niet de foto's En AA is een fabrikant
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ah ok .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                    Mooie foto's

Maar het model was van AutoArt, niet de foto's En AA is een fabrikant
                                    Jij weet iets van fotografie hè, ik had geprobeerd om de foto's in de AV-stand te nemen om zo de sluiteropening te vergroten en het blur-effect te verminderen om de auto's realistischer te laten lijken. Maar in die stand doet de camera gewoon zijn goesting en zijn de foto's in mijn ogen minder geslaagd.

Comment

• Zeer geslaagd, PHlL1 !!! Die weerspiegeling in dat water

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                        Zeer geslaagd, PHlL1 !!! Die weerspiegeling in dat water
                                        Dank je, ik vind het ook geslaagd .

Comment

• mooie schaalmodellen ik zou ook een paar verschillende merken willen kopen maar wegens plaatsgebrek hou ik het voorlopig bij bmw. Volgende maand ga ik wel een
                                          wiesmann gt of roadster kopen, zeer mooie wagen!!

groeten bart

Comment

Working...
                                          X