Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mooie foto's (van schaalmodellen)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten@TTN: kijken de mensen soms niet raar als je daar op de grond zit en foto's neemt van zo'n autootje?
(maar dat is een paar jaar geleden ook effectief gebeurt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDat gebeurt soms. Toen ik die GT3 RS in het donker aan het fotograferen was, was er nen kerel die dacht dat ik foto's van huizen was aant nemen om in te breken
(maar dat is een paar jaar geleden ook effectief gebeurt)
Comment
-
Ik heb ook eens een poging ondernomen om schone foto's te nemen van enkele van mijn schaalmodellen, ze zijn als je kan zien gebaseerd op de foto's van AUTOart z'n Ford GT, ik heb dan ook geprobeerd hem te overtroeven . De foto's zijn genomen op een deel plat dak van ons huis waar gelukkig nog een paar plasjes water lagen .
Ferrari Enzo:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk heb ook eens een poging ondernomen om schone foto's te nemen van enkele van mijn schaalmodellen, ze zijn als je kan zien gebaseerd op de foto's van AUTOart z'n Ford GT, ik heb dan ook geprobeerd hem te overtroeven . De foto's zijn genomen op een deel plat dak van ons huis waar gelukkig nog een paar plasjes water lagen .
Ferrari Enzo:
Maar het model was van AutoArt, niet de foto's En AA is een fabrikant1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenMooie foto's
Maar het model was van AutoArt, niet de foto's En AA is een fabrikant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenZeer geslaagd, PHlL1 !!! Die weerspiegeling in dat water
Comment
Comment