Oorspronkelijk geplaatst door gtx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mooie foto's (van schaalmodellen)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenIk heb hem al de regels enzo doorgestuurd maar dat zal wel op zijn pootjes terecht komen. Iedereen was joenk vroeger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIk zit hier al sinds mijn 11de.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenHoe het niet moet zeker
Eerst en vooral een goed afgewerkt model nemen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenKzal ik eens tonen hoe het moet mannen !
Comment
-
Heb zonet nog een aantal foto's genomen van m'n RSI ( ja ik weet het, de verveling is weer groot ). Bij dit modelletje is bij mij het echte verzamelen begonnen, blijft nog altijd één van pronkstukken, heeft voor mij de grootste waarde van al mijn modellen uit mijn collectie, ik weet nog toen ik deze kreeg voor m'n goed rapport, ik kreeg tranen in mijn ogen van geluk , eindelijk mijn eerste autoart!!! Dit schatje blijft voor eeuwig bij mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenHeb zonet nog een aantal foto's genomen van m'n RSI ( ja ik weet het, de verveling is weer groot ). Bij dit modelletje is bij mij het echte verzamelen begonnen, blijft nog altijd één van pronkstukken, heeft voor mij de grootste waarde van al mijn modellen uit mijn collectie, ik weet nog toen ik deze kreeg voor m'n goed rapport, ik kreeg tranen in mijn ogen van geluk , eindelijk mijn eerste autoart!!! Dit schatje blijft voor eeuwig bij mij!
Comment
-
Mooie foto's Timkaa1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment