Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sjiek
Misschien plaats ik hier ook nog foto's van mijn F1-bolisz maar ik vrees van niet, ze moeten nog gemaakt worden en als ik naar buiten kijk ziet het weer er niet erg goed uit. Net herfst
Heb zonet nog een aantal foto's genomen van m'n RSI ( ja ik weet het, de verveling is weer groot ). Bij dit modelletje is bij mij het echte verzamelen begonnen, blijft nog altijd één van pronkstukken, heeft voor mij de grootste waarde van al mijn modellen uit mijn collectie, ik weet nog toen ik deze kreeg voor m'n goed rapport, ik kreeg tranen in mijn ogen van geluk , eindelijk mijn eerste autoart!!! Dit schatje blijft voor eeuwig bij mij!
Heb zonet nog een aantal foto's genomen van m'n RSI ( ja ik weet het, de verveling is weer groot ). Bij dit modelletje is bij mij het echte verzamelen begonnen, blijft nog altijd één van pronkstukken, heeft voor mij de grootste waarde van al mijn modellen uit mijn collectie, ik weet nog toen ik deze kreeg voor m'n goed rapport, ik kreeg tranen in mijn ogen van geluk , eindelijk mijn eerste autoart!!! Dit schatje blijft voor eeuwig bij mij!
Comment