Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die mercedes heb ik al een half jaar
ik zie toen dat ik foto's zou posten maar dat heb ik niet gedaan, nu heb ik mijn auto's wat opgeblonken en foto's gemaakt
als ik foto's maak van dicht bij zijn ze altijd wazig en lelijk
en ook als ik van verder af foto's maak zijn nog lang niet zo scherp als die van timkaa
help? tis wel een aldi camera
als ik foto's maak van dicht bij zijn ze altijd wazig en lelijk
en ook als ik van verder af foto's maak zijn nog lang niet zo scherp als die van timkaa
help? tis wel een aldi camera
Ja, 't is dat laatste denk ik persoonlijk.Maar controleer eens of de macro-functie aanstaat.(Te herkennen aan een bloemetje) En een schokvrije hand helpt natuurlijk ook...
Tjah , ik heb een groot probleem : PLAATSGEBREK, hebben jullie daar dan echt geen last van? Dat snap ik dus niet, leg me je geheim eens uit !
Plaatsgebrek heb ik ook, maar waar wil is een weg. Beter gezegd waar plaats is voor een extra rek of schabje voor autotjes op te zetten. Of wat puzzelwerk maar ze op mekaar proppen zal ik nooit doen, als je ze koopt mogen ze ook gezien worden.
Plaatsgebrek heb ik ook, maar waar wil is een weg. Beter gezegd waar plaats is voor een extra rek of schabje voor autotjes op te zetten. Of wat puzzelwerk maar ze op mekaar proppen zal ik nooit doen, als je ze koopt mogen ze ook gezien worden.
Tjah , een probleempje is, het is het huis van mijn ouders en die willen niet overal rekjes zien staan met schone autootjes, zonde maar ik heb de oplossing voor dat probleem! Als ik later een huis koop, zorg ik voor een hobbykamer , gewoon een ruimte voor onze lieve "kindjes" .
Comment