Foto ve zelfgemaakte 037 op 1/24
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mooie foto's (van schaalmodellen)
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonIk heb het je al gezegd, deze foto is werkelijk geniaal getrokken!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaHéhé, leuk topic . Ik heb daarstraks ook wat foto's genomen van m'n 328 in de natuur. Al zeg ik het zelf, sommige zijn zeer goed gelukt, blijkbaar de ideale omgeving om foto's van schaalmodellen te nemen .1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickIk heb uren werk om alles hier te posten.
Maar een deel ervan vind je op m'n website (www.freewebs.com/cmodelcars)Last edited by TimKaa; 23/10/2005, 10:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaIk heb vandaag ook nog enkele foto's genomen. Goed weer en mooie wolken,ik wist onmiddellijk wat ik moest doen . Deze keer moet het een Beetle RSI op het wegdek voorstellen. Let vooral op de lucht .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledgeIk heb vandaag wat geprobeerd om met tegenlicht te werken (zie boven) Indien je ze scherp krijgt, zijn ze best knap, maar zie je niks van de wolken. Fotografeer je met tegenlicht, zonder je toestel aan te passen, is de hemel mooi, maar het object veel te donker. Ik heb vandaag wat geoefend, en vele zijn dan ook mislukt. Ik zal wat vb tonen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaIk heb vandaag ook nog enkele foto's genomen. Goed weer en mooie wolken,ik wist onmiddellijk wat ik moest doen . Deze keer moet het een Beetle RSI op het wegdek voorstellen. Let vooral op de lucht .1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment