Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schitterende foto's Cedrick, heb daarstraks op jouw site gekeken, prachtige collectie ! Kvind het wel goed gedaan, telkens een score bij het schaalmodel.
Ik heb vandaag ook nog enkele foto's genomen. Goed weer en mooie wolken,ik wist onmiddellijk wat ik moest doen . Deze keer moet het een Beetle RSI op het wegdek voorstellen. Let vooral op de lucht .
Ik heb vandaag ook nog enkele foto's genomen. Goed weer en mooie wolken,ik wist onmiddellijk wat ik moest doen . Deze keer moet het een Beetle RSI op het wegdek voorstellen. Let vooral op de lucht .
Ik heb vandaag wat geprobeerd om met tegenlicht te werken (zie boven) Indien je ze scherp krijgt, zijn ze best knap, maar zie je niks van de wolken. Fotografeer je met tegenlicht, zonder je toestel aan te passen, is de hemel mooi, maar het object veel te donker. Ik heb vandaag wat geoefend, en vele zijn dan ook mislukt. Ik zal wat vb tonen.
Ik heb vandaag wat geprobeerd om met tegenlicht te werken (zie boven) Indien je ze scherp krijgt, zijn ze best knap, maar zie je niks van de wolken. Fotografeer je met tegenlicht, zonder je toestel aan te passen, is de hemel mooi, maar het object veel te donker. Ik heb vandaag wat geoefend, en vele zijn dan ook mislukt. Ik zal wat vb tonen.
Die eerste foto van jouw 206 is nochtans zeer geslaagd. Vooral die weerspiegeling in het glas.
Comment