Kben vandaag weeral eens bezig geweest .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mooie foto's (van schaalmodellen)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789bPrachtig! Ik durfde mijne niet in de aarde te zetten. Ik had eigenlijk ook liever een donkere kleur gehad. Worden die velgen niet vuil?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789bdat zou ik ook eens moeten proberen in de aarde zo, net echt he.
Ik vind het topic van foto's van jouw collectie toch niet meer terug?
Als je nog foto's hebt van je modellen, post ze maar gerust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaIk had ook nog vele mooie foto's van een cayenne, touareg en een hummer in de sneeuw, maar al deze foto's zijn verloren gegaan door een computercrash. Maar ze hebben hier ooit al eens gestaan .
Comment
-
Vandaag heb ik eens een tweede poging ondernomen om enkele fotokes te maken. Het is nog wel niet helemaal wat het zou moeten zijn maar ikzelf vind toch dat er al vooruitgang inzit t.o.v. de vorige keer.
op http://users.skynet.be/Racing-pictures/models/ kunnen jullie nog enkele foto's vinden.
Greetings,
Infinity_MC
Comment
-
Magniefieke foto's, Infinity_MC. Beter kan het echt niet !!! Prachtig hoe je dat circuit hebt nagemaakt. Je hebt gewoon aan alles gedacht: slipsporen, afsluitingen rond de weg, boompjes,... Mochten we hier een wedstrijdje houden ben jij zeker de winnaar .
Doe zo verder!
Comment
Comment