Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idee is zeker niet slecht, maar tapijt als ondergrond ? Maar 't is wel vanuit een goede hoek genomen, alleen laat rood zich moeilijk vastleggen op een foto.Ik heb er ook problemen mee.
Knap !
Zeker die McLaren...
Zijn de foto's geresized ? Want dat is wel jammer van die pixels.
Wat is geresized? Ik weet niet zo veel van fototoestellen, vandaar.... De foto's zijn niet bewerkt, enkel bij de laatste heb ik de camerastand op zwart-wit gezet.
Wat is geresized? Ik weet niet zo veel van fototoestellen, vandaar.... De foto's zijn niet bewerkt, enkel bij de laatste heb ik de camerastand op zwart-wit gezet.
Dat je ze met photoshop of een ander programma kleiner hebt gemaakt en dat daardoor de pixels vager worden.
Bwa, statief is niet echt noodzakelijk.Allez, voor mij toch niet, gebruik het nooit.
Het idee is zeker goed superporscheman, je krijgt zo'n sfeertje van een bijeenkomst van exotische wagens.Maar de foto's zijn veel te wazig.
Comment