Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mooie foto's (van schaalmodellen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
    BBurago zeker?
    kheb die ook
    Inderdaad. Ik denk dat het zo ongeveer mijn allereerste schaalmodel was, als klein manneke gekregen voor mijne verjaardag. Ben wa aant experimenteren en dit model 'plakt' goe op foto, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
      Als ik eerlijk mag zijn: 'k vond je vorige foto's véél mooier.
      Geen probleem, eigenlijk vind ik enkel de eerste foto van die mercedes goed geslaagd wegens 'slecht' flitsen bij de andere. Maar batterijen van externe flitser zijn aan het opladen en buiten regent het pijpestelen dus moest mij met de inbouw behelpen.

Comment

• Ook nog is iets geprobeert.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Knappe foto's, vooral de tweede vind ik prachtig gedaan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                  Knappe foto's, vooral de tweede vind ik prachtig gedaan .
                  Idd,

't Is eens iets anders zo op een circuit
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Spijtig dat ik de lijnen niet kon wegwerken, is zo een scaletrix ding.

Bedankt voor de leuke commentaren jongens !

Comment

• Beetje ruw, maar niet slecht idd.

Comment

• Thanks Oreca, kvind ze zelf ook wel redelijk goed, vooral met zo een klein modelletje !

Comment

• Comment

• emeezing
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Weeral wat moois, Oreca! Het blijft mooi die zwarte achtergrond .

Comment

• Geen uitzonderlijk mooie foto´s,maar wel een zeer uitzonderlijk model.
                                Dit is de BMW 318i uit het British Touring Car Championschip 1993 waarmee Jo Winkelhock kampioen werd.Het is een 1:18 van UT-models.Blijkbaar zouden er hiervan heel weinig in omloop zijn.Dit zouden relatiegeschenken van BMW geweest zijn,en dus niet in de handel te koop geweest.

Ik heb deze jaren geleden afgekocht van een vriend,die zo stom geweest was om de originele BMW Motorsport weg te gooien.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                                  Geen uitzonderlijk mooie foto´s,maar wel een zeer uitzonderlijk model.
                                  Dit is de BMW 318i uit het British Touring Car Championschip 1993 waarmee Jo Winkelhock kampioen werd.Het is een 1:18 van UT-models.Blijkbaar zouden er hiervan heel weinig in omloop zijn.Dit zouden relatiegeschenken van BMW geweest zijn,en dus niet in de handel te koop geweest.

Ik heb deze jaren geleden afgekocht van een vriend,die zo stom geweest was om de originele BMW Motorsport weg te gooien.
                                  Zeer mooi model , die raceuitvoeringen van die E36's van UT zijn altijd al prachtig geweest. Hopelijk zal een andere fabrikant deze modellen eens heruitbrengen want die UT's kan je haast niet meer vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                                    Weeral wat moois, Oreca! Het blijft mooi die zwarte achtergrond .
                                    Op zich blijf ik het ook mooi vinden, maar 't moelijk om heel zuivere foto's te krijgen zonder flits.Ik ben genoodzaakt altijd op mijn bureau dat decor op te stellen, maar dat valt juist naast het raam en het licht is niet zo vaak goed.

Comment

• @Icefarmer: Idd een heel mooi model, heb ik nog niet vaak gezien.Maar één van de mooiste race 3-series die UT heeft uitgebracht.

Comment

• De derde en eerste zijn goed vind ik !
                                        Jammer dat er een stukje van het logo af is.

Comment

Working...
                                        X