Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mooie foto's (van schaalmodellen)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaAls ik eerlijk mag zijn: 'k vond je vorige foto's véél mooier.
Comment
-
Geen uitzonderlijk mooie foto´s,maar wel een zeer uitzonderlijk model.
Dit is de BMW 318i uit het British Touring Car Championschip 1993 waarmee Jo Winkelhock kampioen werd.Het is een 1:18 van UT-models.Blijkbaar zouden er hiervan heel weinig in omloop zijn.Dit zouden relatiegeschenken van BMW geweest zijn,en dus niet in de handel te koop geweest.
Ik heb deze jaren geleden afgekocht van een vriend,die zo stom geweest was om de originele BMW Motorsport weg te gooien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMERGeen uitzonderlijk mooie foto´s,maar wel een zeer uitzonderlijk model.
Dit is de BMW 318i uit het British Touring Car Championschip 1993 waarmee Jo Winkelhock kampioen werd.Het is een 1:18 van UT-models.Blijkbaar zouden er hiervan heel weinig in omloop zijn.Dit zouden relatiegeschenken van BMW geweest zijn,en dus niet in de handel te koop geweest.
Ik heb deze jaren geleden afgekocht van een vriend,die zo stom geweest was om de originele BMW Motorsport weg te gooien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaWeeral wat moois, Oreca! Het blijft mooi die zwarte achtergrond .
Comment
-
Ook eens geprobeert met de Bugatti
Comment
Comment