Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mooie foto's (van schaalmodellen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wow wat een auto toch die Veyron, wel spijtig van het logo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen
      Ook eens geprobeert met de Bugatti
      Heb je hem via een verkoopsite gekocht? Of in een winkel? In dat laatste geval kon je de beschadiging toch zien.

Comment

• Ik heb hem gekocht in een winkel en er stond ene in het geel-zwart, ik heb dan maar gevraagd of ze hem niet in andere kleuren hadden en rood-zwart vond ik ietsje mooier . Maar de auto zat nog in de doos en ik heb het thuis maar gemerkt...

Comment

Ik heb hem gekocht in een winkel en er stond ene in het geel-zwart, ik heb dan maar gevraagd of ze hem niet in andere kleuren hadden en rood-zwart vond ik ietsje mooier . Maar de auto zat nog in de doos en ik heb het thuis maar gemerkt...
          In feite heb je recht op een nieuwe.
          Maar hoelang heb je hem al ?Vrees eerlijk gezegd dat het er al een beetje te laat voor is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
            In feite heb je recht op een nieuwe.
            Maar hoelang heb je hem al ?Vrees eerlijk gezegd dat het er al een beetje te laat voor is...
            Lol, hoe zou ik het zeggen? Het winkeltje kon de concurrentie met de online-winkels niet meer aan

Comment

Lol, hoe zou ik het zeggen? Het winkeltje kon de concurrentie met de online-winkels niet meer aan
              Ik verkies nog altijd een wagen te kopen in een echte winkel, maar het probleem is dat ze daar veel te duur zijn.
              Zeggen dat ze niet anders kunnen is onzin, als ze hun prijzen juist zouden verlagen komen er meer mensen kopen.

Comment

Ook eens geprobeert met de Bugatti

Knappe wagen!
                Is dat een 1/18? Of gaan de deurtjes van de 1/43 ook open? De laatste zou ik mij ook wel eens willen aanschaffen (tenzij ik hem krijg natuurlijk). 100 euro vind ik een beetje te veel voor een model. De 1/43 lijkt me te volstaan. Je kan toch niet elk model op 1/18 kopen.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                  Knappe wagen!
                  Is dat een 1/18? Of gaan de deurtjes van de 1/43 ook open? De laatste zou ik mij ook wel eens willen aanschaffen (tenzij ik hem krijg natuurlijk). 100 euro vind ik een beetje te veel voor een model. De 1/43 lijkt me te volstaan. Je kan toch niet elk model op 1/18 kopen.
                  Da's weldegelijk 1/18.Bij de 1/43 gaat er niks open.

Comment

Da's weldegelijk 1/18.Bij de 1/43 gaat er niks open.

Ik had zo'n donkerblauw vermoeden. Thx anyway.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• De deuren en de koffer (waar er een Bugatti-koffertje inzit) gaan open en de spoiler kan op en neer.

Comment

• Comment

• Niet slecht.

Comment

• Ik heb wat leuke effectjes met schaduw, geen 'mooie pics' maar enfin, effe resizen en posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                              Ik heb wat leuke effectjes met schaduw, geen 'mooie pics' maar enfin, effe resizen en posten
                              Altijd welkom.

Comment

• en nog eentje
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De foto's mogen misschien iets scherper, maar die schaduwen vind ik goed gelukt.
                                  Leuk idee.

Comment

De foto's mogen misschien iets scherper, maar die schaduwen vind ik goed gelukt.
                                    Leuk idee.

Mjah, nadeel van 'het concept' is dat het relatief donker moet zijn é, dusja, die schaduwen

Misschien met een beter fototoestel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                                      Mjah, nadeel van 'het concept' is dat het relatief donker moet zijn é, dusja, die schaduwen

Misschien met een beter fototoestel
                                      Mmm, kan het zijn dat je de foto's van dichtbij hebt gemaakt ?
                                      Ik zou van ver doen, maar wel op het maximum inzoomen.

Comment

Mmm, kan het zijn dat je de foto's van dichtbij hebt gemaakt ?
                                        Ik zou van ver doen, maar wel op het maximum inzoomen.
                                        Te laat

Kgaan maffen

Comment

Working...
                                        X