Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er staat wel mooie foto's van schaalmodellen en niet mooie foto's van uw speelgoed . Het ziet er wel een mooi karretje uit, welke schaal is dit?
De laatste foto is inderdaad zeer goed gelukt , hoewel de tweede ook niet slecht is.
Je hebt precies wel een leuke omgeving om mooie foto's te nemen.
tjah de kwaliteit van et model is niet fantastisch, marja zo'n set met 3 van die muscle cars op 1:18 was op een beurs 45 eurie,, en toen heb ik ze mar gekocht.. dien '32 ford coupe, een Willys van '46 en een chevy nomad van '56
de fotos heb ik op het balkon van mijn huis gemaakt, tegen de zon in,, ookal stond ie wat hoog, en richting de ballustrade van het balkon, leek mij wel mooi
Trek je die foto's zelf, en zo jaar, en met welke belichting?
Jup, zelfgemaakte foto's.
Wit achtergrondpapier (2 vellen, over elkaar geschoven), lamp met wit licht erboven en nog een gele lamp op verre afstand.Die laatste is bij mij eerder uit noodzaak omdat het anders te donker is op mijn kamer.En dan zou ik de flits moeten gebruiken, maar dan is't omzeep.
die foto's zijn zalig ... kan je anders eens een foto maken van de setup waarop je je auto's zet ? want ik heb er nu niet echt een beeld van, hoe je dat doet ... thx !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
die foto's zijn zalig ... kan je anders eens een foto maken van de setup waarop je je auto's zet ? want ik heb er nu niet echt een beeld van, hoe je dat doet ... thx !
Zal eens een foto nemen, maar ge kunt al eens kijken naar post #591.
Comment