Zeer goed gelukt, die laatste foto! Prachtig, die 2 pareltjes naast elkaar! De prijs zal ook wel prachtig geweest zijn waarschijnlijk maarja de afwerking is dan ook .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mooie foto's (van schaalmodellen)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenSchitterende foto's . Wat een eer voor da schaalmodelletje om op zo'n prachtige Quattro te mogen staan . Echt mooie foto's, heb je die foto's zelf gemaakt? Zoja, nog mooier .
I wish
Zijn foto's van de eigenaar van die quattro (die na hem IRL gezien te hebben, zowat de in beste staat verkerende quattro ter wereld moet zijn ... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenI wish
Zijn foto's van de eigenaar van die quattro (die na hem IRL gezien te hebben, zowat de in beste staat verkerende quattro ter wereld moet zijn ... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEnkele van mij:
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendiene dino is van Anson zeker ? beetje jammer dat er geen deftige fabrikanten zijn die m maken
knappe foto's voor de rest !!
Eerlijk gezegd heb ik niet het minste idee van welke merken al m'n modelletjes zijn...
Zou't kunnen dat 'ie van Burago is? Kweet dat ik vroeger toch de meest van Burago kocht...
Hij is nochthans redelijk ok afgewerkt hoor, voor zover mijn ongetrainde oog daar een oordeel over kan vellen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEerlijk gezegd heb ik niet het minste idee van welke merken al m'n modelletjes zijn...
Zou't kunnen dat 'ie van Burago is? Kweet dat ik vroeger toch de meest van Burago kocht...
Hij is nochthans redelijk ok afgewerkt hoor, voor zover mijn ongetrainde oog daar een oordeel over kan vellen...
Heb'm ook, in het geel en zie dezelfde afwerking enz1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment