Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mooie foto's (van schaalmodellen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeer goed gelukt, die laatste foto! Prachtig, die 2 pareltjes naast elkaar! De prijs zal ook wel prachtig geweest zijn waarschijnlijk maarja de afwerking is dan ook .

Comment

• AutoArt 1:18 Ur-quattro op een 1:1 ur-quattro

Comment

• niiiice

Comment

• Schitterende foto's . Wat een eer voor da schaalmodelletje om op zo'n prachtige Quattro te mogen staan . Echt mooie foto's, heb je die foto's zelf gemaakt? Zoja, nog mooier .

Comment

• Enkele van mij:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
              Schitterende foto's . Wat een eer voor da schaalmodelletje om op zo'n prachtige Quattro te mogen staan . Echt mooie foto's, heb je die foto's zelf gemaakt? Zoja, nog mooier .

I wish

Zijn foto's van de eigenaar van die quattro (die na hem IRL gezien te hebben, zowat de in beste staat verkerende quattro ter wereld moet zijn ... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                I wish

Zijn foto's van de eigenaar van die quattro (die na hem IRL gezien te hebben, zowat de in beste staat verkerende quattro ter wereld moet zijn ... )
                Heeft hij dan ook een zilvere?

Comment

• nee die is van nog iemand anders op audiforum. Hij heeft wel de foto's genomen op die minimeet

Hij wel nog een andere rode quattro die naar een rallyproject aan het ombouwen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Enkele van mij:
                    Ook zeer knappe foto's matteus, vooral diegene met zwartwit effect! Maar wat zie ik daar bij jouw alfa, het raampje ontbreekt . Hoe dan ook, hij ziet er toch nog altijd beter uit dan mijn exemplaar .

Comment

• Knap hoor !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten

Comment

• Comment

• Prachtig gedaan! Zou bijna een 1:1 kunnen zijn!

Comment

• Very Nice TimKaa!

Kheb trouwens nog een geel exemplaartje ook.

Mooie foto ook Alfaromeocars!

Comment

• Nog een paar:

Comment

• Toffe contrasten:

Comment

Toffe contrasten:
                                    very nice!

Comment

• diene dino is van Anson zeker ? beetje jammer dat er geen deftige fabrikanten zijn die m maken

knappe foto's voor de rest !!
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                        diene dino is van Anson zeker ? beetje jammer dat er geen deftige fabrikanten zijn die m maken

knappe foto's voor de rest !!

Eerlijk gezegd heb ik niet het minste idee van welke merken al m'n modelletjes zijn...

Zou't kunnen dat 'ie van Burago is? Kweet dat ik vroeger toch de meest van Burago kocht...

Hij is nochthans redelijk ok afgewerkt hoor, voor zover mijn ongetrainde oog daar een oordeel over kan vellen...

Comment

Eerlijk gezegd heb ik niet het minste idee van welke merken al m'n modelletjes zijn...

Zou't kunnen dat 'ie van Burago is? Kweet dat ik vroeger toch de meest van Burago kocht...

Hij is nochthans redelijk ok afgewerkt hoor, voor zover mijn ongetrainde oog daar een oordeel over kan vellen...
                                          Het is een Anson denk ik

Heb'm ook, in het geel en zie dezelfde afwerking enz
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X