Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mooie foto's (van schaalmodellen)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEerlijk gezegd heb ik niet het minste idee van welke merken al m'n modelletjes zijn...
Zou't kunnen dat 'ie van Burago is? Kweet dat ik vroeger toch de meest van Burago kocht...
Hij is nochthans redelijk ok afgewerkt hoor, voor zover mijn ongetrainde oog daar een oordeel over kan vellen...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenom eens te laten zien wat het verschil is tussen anson en autoart ... heb nog een auto uitgekozen die u wel zal liggen
Ferm!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenom eens te laten zien wat het verschil is tussen anson en autoart ... heb nog een auto uitgekozen die u wel zal liggen
Die heb ik ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk Berichten
Zeer mooi werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIk ben een beetje te lui om heel dit topic door te lezen
Wat is een goed (online)adres om mooie modellen te bestellen? Eentje waar julie goeie ervaringen mee hebben.
Liefst de mooiere, zoals autoart,...
uitstekende service, vaak scherpe prijzen, nog nooit miserie mee gehad en toch al zeker vijftien bestellingen gedaan ginder
ik werk altijd met visa ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Idd, zeer goede site
En nog een interessante site met een groot aanbod is www.modelcarworld.de Naast Modelissimo koop ik daar ook geregeld wat1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDit is een topic voor mooie foto's van miniaturen en niet van 1:1
Zeer mooi werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenwww.modelissimo.de vind ik persoonlijk onovertroffen
uitstekende service, vaak scherpe prijzen, nog nooit miserie mee gehad en toch al zeker vijftien bestellingen gedaan ginder
ik werk altijd met visa ...
Maar qua service wel wat te duur, aanbod is ook niet zoooo groot.
Maarja, ik moet altijd de dingen hebben die moeilijk te vinden zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenHaha, scherpe prijzen, m'n gat.
Maar qua service wel wat te duur, aanbod is ook niet zoooo groot.
Maarja, ik moet altijd de dingen hebben die moeilijk te vinden zijn.
de verzendingskost van 10€ is nu idd wel niet aan de goedkope kant .. maar je krijgt wel alles binnen de 3 dagen en 't is altijd perfect in orde !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenje kan bezwaarlijk zeggen dat ze duur zijn
de verzendingskost van 10€ is nu idd wel niet aan de goedkope kant .. maar je krijgt wel alles binnen de 3 dagen en 't is altijd perfect in orde !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIk kan ze goedkoper krijger als ik wil hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenOp eBay.de staan veel modellen aan véél lagere prijzen dan in (internet)winkels
Daar staan die nieuwe wagens gewoon op een veiling...En af en toe heb je is geluk he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIk kan ze goedkoper krijger als ik wil hoor.maakt mij niet uit om dan 5 euro meer te betalen ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment