Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
aangezien het donker buiten is kan ik niet met de flits werken van mijn fototoestel. Ik moet mijn sluitertijd dus was groter zetten en het licht/geel dat je ziet is gewoon omgevingslicht. De truk is om niet te lange sluitertijd te nemen om te voorkomen dat de foto overbelicht is en toch wel een lang genoege sluitertijd heb om mijn beeld toch scherp te houden.
Als ik op mijn knopje druk om een foto te nemen en ik laat het weer los dan bibbert altijd de camera een beetje. Voor grote foto's kan dat nu geen kwaad, maar als je zo van die klein dingen trekt dan zie je dat soms. Daarom dat ik mijn sluitertijd wat langer zet, dan is de verhouding van die beweging tegenover de tijd van de hele foto te nemen klein genoeg.
hier in de straat zijn het natuurlijk wel allemaal van oranje/geel straatlantaarns. ik zal deze week eens wat foto's gaan nemen waar er witte lantaarnpalen zijn. Persoonlijk vind ik de onze mooier, want wit licht geeft enorm veel licht en je zou er 's nachts gewoon een vliegtuig kunnen laten landen. Echt ongezellig
Comment