Straatverlichting peisek
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mooie foto's (van schaalmodellen)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenJa echt mooi, hoe komt die gele glans daarop?
Als ik op mijn knopje druk om een foto te nemen en ik laat het weer los dan bibbert altijd de camera een beetje. Voor grote foto's kan dat nu geen kwaad, maar als je zo van die klein dingen trekt dan zie je dat soms. Daarom dat ik mijn sluitertijd wat langer zet, dan is de verhouding van die beweging tegenover de tijd van de hele foto te nemen klein genoeg.
hier in de straat zijn het natuurlijk wel allemaal van oranje/geel straatlantaarns. ik zal deze week eens wat foto's gaan nemen waar er witte lantaarnpalen zijn. Persoonlijk vind ik de onze mooier, want wit licht geeft enorm veel licht en je zou er 's nachts gewoon een vliegtuig kunnen laten landen. Echt ongezellig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenMooie foto's TTN, vooral de 2e!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenschitterende foto's
is dat die GT van Beanstalk ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenAUTOart.
Zo'n GT....
Comment
-
bmw 645ci naar hartge h6
hier enkele foto's van mijn zelf omgebouwde 645ci van hotweels naar hartge h6
Comment
-
bmw hartge h6
hier nog enkele
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
@TTN: kijken de mensen soms niet raar als je daar op de grond zit en foto's neemt van zo'n autootje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWat is daar de gangbare '2 dehands' prijs van?
Zo'n GT....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenWeet niet...Best nog wel wat hoor, zo'n €40.
Hier in België toch hoop ik, anders weer reteveel verzendingskosten
Merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat valt mee... na de exames....
Hier in België toch hoop ik, anders weer reteveel verzendingskosten
Merci
Valt niet te rijmen hoor.
Comment
Comment