Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@TTN: kijken de mensen soms niet raar als je daar op de grond zit en foto's neemt van zo'n autootje?
Dat gebeurt soms. Toen ik die GT3 RS in het donker aan het fotograferen was, was er nen kerel die dacht dat ik foto's van huizen was aant nemen om in te breken
(maar dat is een paar jaar geleden ook effectief gebeurt)
Dat gebeurt soms. Toen ik die GT3 RS in het donker aan het fotograferen was, was er nen kerel die dacht dat ik foto's van huizen was aant nemen om in te breken
(maar dat is een paar jaar geleden ook effectief gebeurt)
Ik heb ook eens een poging ondernomen om schone foto's te nemen van enkele van mijn schaalmodellen, ze zijn als je kan zien gebaseerd op de foto's van AUTOart z'n Ford GT, ik heb dan ook geprobeerd hem te overtroeven . De foto's zijn genomen op een deel plat dak van ons huis waar gelukkig nog een paar plasjes water lagen .
Ik heb ook eens een poging ondernomen om schone foto's te nemen van enkele van mijn schaalmodellen, ze zijn als je kan zien gebaseerd op de foto's van AUTOart z'n Ford GT, ik heb dan ook geprobeerd hem te overtroeven . De foto's zijn genomen op een deel plat dak van ons huis waar gelukkig nog een paar plasjes water lagen .
Ferrari Enzo:
Mooie foto's
Maar het model was van AutoArt, niet de foto's En AA is een fabrikant
Maar het model was van AutoArt, niet de foto's En AA is een fabrikant
Jij weet iets van fotografie hè, ik had geprobeerd om de foto's in de AV-stand te nemen om zo de sluiteropening te vergroten en het blur-effect te verminderen om de auto's realistischer te laten lijken. Maar in die stand doet de camera gewoon zijn goesting en zijn de foto's in mijn ogen minder geslaagd.
mooie schaalmodellen ik zou ook een paar verschillende merken willen kopen maar wegens plaatsgebrek hou ik het voorlopig bij bmw. Volgende maand ga ik wel een
wiesmann gt of roadster kopen, zeer mooie wagen!!
Comment