Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mooie schaalmodellen ik zou ook een paar verschillende merken willen kopen maar wegens plaatsgebrek hou ik het voorlopig bij bmw. Volgende maand ga ik wel een
wiesmann gt of roadster kopen, zeer mooie wagen!!
groeten bart
Kan jij me toevallig vertellen wanneer ze de BMW Z4 M gaan uitbrengen als schaalmodel?
Jij weet iets van fotografie hè, ik had geprobeerd om de foto's in de AV-stand te nemen om zo de sluiteropening te vergroten en het blur-effect te verminderen om de auto's realistischer te laten lijken. Maar in die stand doet de camera gewoon zijn goesting en zijn de foto's in mijn ogen minder geslaagd.
Ik zal zo onbeschoft zijn te ontwoorden op een vraag voor iemand anders
Sluiteropening vergroten is NIET het "blur" effect verminderen maar net versterken. Om je blur te verminderen draai je uw diafragme dicht, ipv open.
Dus de camera doet helemaal niet zijn goestig. Ik weet niet welke cam je hebt, maar je kan op AV alles instellen behalve je sluiterstijd. Wil je ook dat zelf bepalen gewoon op M werken dan.
Dus de camera doet helemaal niet zijn goestig. Ik weet niet welke cam je hebt, maar je kan op AV alles instellen behalve je sluiterstijd. Wil je ook dat zelf bepalen gewoon op M werken dan.
EOS 350D, maar dat wist je al (zelfde als die van jouw toch hè), op M heb ik nog niet geprobeert, goeie tip .
Comment