Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mooie foto's (van schaalmodellen)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKan jij me toevallig vertellen wanneer ze de BMW Z4 M gaan uitbrengen als schaalmodel?
Jij vraagt dat nu al jaaaaren, geduld mijn beste1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichtennee, dat kan hij niet
Jij vraagt dat nu al jaaaaren, geduld mijn beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenI know Cedrick, maar tlaat wel lang op zich wachten hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenStraks kan je nog een echte kopen voor dat er ooit een model van geweest is .
Binne 2 jaar mss volgend jaar men eerste karretje: 'n MG F
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBinne 2 jaar mss volgend jaar men eerste karretje: 'n MG F
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenCabriofun heb je dan al, de motor moet je er dan maar bijdenken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten, ik wil er toch zowiezo ooit eentje, nieuw of 2dehands (tege dan wrsch 2de hands) zo'n Z4 M is gwn 'n ultiem karretje
Btw, ik zie dat je op 8 april verjaart... 1990 of 1991?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIdd, supersportmachien
Btw, ik zie dat je op 8 april verjaart... 1990 of 1991?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk ben dit jaar 16 geworden, zoals gij denk ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNee, ikke vorig jaar, word binnen twee maand 17 .
Nuja, de meesten schatten me toch ouder dan ik ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNuja, de meesten schatten me toch ouder dan ik ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenGe hebt al een Borat-snor of wat ?
Sacha Baron Cohen wordt trouwens papa, gefeliciteerd Borat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJij weet iets van fotografie hè, ik had geprobeerd om de foto's in de AV-stand te nemen om zo de sluiteropening te vergroten en het blur-effect te verminderen om de auto's realistischer te laten lijken. Maar in die stand doet de camera gewoon zijn goesting en zijn de foto's in mijn ogen minder geslaagd.
Ik zal zo onbeschoft zijn te ontwoorden op een vraag voor iemand anders
Sluiteropening vergroten is NIET het "blur" effect verminderen maar net versterken. Om je blur te verminderen draai je uw diafragme dicht, ipv open.
Dus de camera doet helemaal niet zijn goestig. Ik weet niet welke cam je hebt, maar je kan op AV alles instellen behalve je sluiterstijd. Wil je ook dat zelf bepalen gewoon op M werken dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenSluiteropening vergroten is NIET het "blur" effect verminderen maar net versterken. Om je blur te verminderen draai je uw diafragme dicht, ipv open.
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenDus de camera doet helemaal niet zijn goestig. Ik weet niet welke cam je hebt, maar je kan op AV alles instellen behalve je sluiterstijd. Wil je ook dat zelf bepalen gewoon op M werken dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDe Benjamin van het forum vindt zijn weg precies niet zo goed...
Comment
Comment