Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mooie foto's (van schaalmodellen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
    Ik heb hem al de regels enzo doorgestuurd maar dat zal wel op zijn pootjes terecht komen. Iedereen was joenk vroeger
    Dude, je bent zelf maar 2 jaar ouder . (met alle respect )

Comment

• Kweet et, ik spreek uit ervaring Al heb ik nog geen al te gekke fratsen uitgehaald, bij mijn weten

Comment

Ik heb hem al de regels enzo doorgestuurd maar dat zal wel op zijn pootjes terecht komen. Iedereen was joenk vroeger
        Ik zit hier al sinds mijn 11de.

Comment

• Ik zowat van mijn 11'de, meer 12'de. Maar ik heb eerst veel rond gekeken en dan begonnen met posten zodat ik niet teveel fouten kon maken.

Comment

• m'n boxster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
              Ik zit hier al sinds mijn 11de.
              Ik ook al sinds mijn 16de

Comment

• Wat doet een mens als ie zich verveelt? Juist ja, keer een foto'ke nemen van setje dat hier al tijdje ligt.

Comment

• Sjiek
                  Misschien plaats ik hier ook nog foto's van mijn F1-bolisz maar ik vrees van niet, ze moeten nog gemaakt worden en als ik naar buiten kijk ziet het weer er niet erg goed uit. Net herfst

Comment

• Kzal ik eens tonen hoe het moet mannen !

Comment

• Hoe het niet moet zeker
                      Eerst en vooral een goed afgewerkt model nemen

Comment

Hoe het niet moet zeker
                        Oh gij, snotneus! Dat is wel gene maisto hé

Comment

Hoe het niet moet zeker
                          Kyosho vind ik wel vrij goed ze

Comment

• Aangezien het vorige model niet goed genoeg was, heb ik rap nog een foto genomen van een echt goed afgewerkt model

Comment

• Tss, hij heeft Exoto's, Autoarts, kyosho's en van wat neemt hij foto's;
                              maisto's en Bburago's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                Kzal ik eens tonen hoe het moet mannen !

Jonge jonge, ge hebt die van mij nog niet gezien zeker

Comment

• Heb zonet nog een aantal foto's genomen van m'n RSI ( ja ik weet het, de verveling is weer groot ). Bij dit modelletje is bij mij het echte verzamelen begonnen, blijft nog altijd één van pronkstukken, heeft voor mij de grootste waarde van al mijn modellen uit mijn collectie, ik weet nog toen ik deze kreeg voor m'n goed rapport, ik kreeg tranen in mijn ogen van geluk , eindelijk mijn eerste autoart!!! Dit schatje blijft voor eeuwig bij mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                    Heb zonet nog een aantal foto's genomen van m'n RSI ( ja ik weet het, de verveling is weer groot ). Bij dit modelletje is bij mij het echte verzamelen begonnen, blijft nog altijd één van pronkstukken, heeft voor mij de grootste waarde van al mijn modellen uit mijn collectie, ik weet nog toen ik deze kreeg voor m'n goed rapport, ik kreeg tranen in mijn ogen van geluk , eindelijk mijn eerste autoart!!! Dit schatje blijft voor eeuwig bij mij!

heel mooi

Comment

• Knappe foto's van die Beetle. Knap model en knap in scene gezet!

Comment

Hoe het niet moet zeker
                                        Zeg, gij hebt nog geen lappen gekregen zeker vandaag?

Mooie foto's Timkaa
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Comment

Working...
                                          X