Heeft er iemand een goede driving simulation voor op de PC aan te raden? Post deze hier. Thx!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Driving simulations
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenLFS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengeen idee, gewoon downloaden en betalen
blijf ik het beste spel ooit vinden
Comment
-
't Is z'n geld meer dan waard. Supergoed en 't wordt continu verbeterd en vernieuwd.
Hoort bij 'In het klein'
Comment
-
Met zo'n uitspraken kunnen wij niet akkoord gaan.
In princiepe kan je hier een zware infraction voor oplopen.
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenJa joe, daar gaak ni voor betale Heb jij daar wel voor betaald ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenMet zo'n uitspraken kunnen wij niet akkoord gaan.
In princiepe kan je hier een zware infraction voor oplopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenJa joe, daar gaak ni voor betale Heb jij daar wel voor betaald ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZelfs als wou je het hacken met een crack, t'is onmogelijk bij LFS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenYes it is
Die mannen hebben daar goed over nagedacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneuh de echte full ONLINE versie met account en username is NIET te hacken.
Die mannen hebben daar goed over nagedacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenAlles is te hacken, gewoon via een torrent downloaden Als ik hierdoor in de problemen kom he manneke
Illegaal downloaden = niet op officiële servers spelen
Dan moogt gij nog zoveel u torrents gebruiken als dat ge wilt, de checks gebeuren aan de kant van de server en daar kunt gij niets aan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk BerichtenDan kom je nog in de problemen voor iets wat zever is..
Illegaal downloaden = niet op officiële servers spelen
Dan moogt gij nog zoveel u torrents gebruiken als dat ge wilt, de checks gebeuren aan de kant van de server en daar kunt gij niets aan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenIk zou toch niet veel verder gaan dat dit, maar ja, wie ben ik?
Comment
Comment