Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DTM 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DTM 3

Heb dat spel eens van onder het stof gehaald om eens een simpel arcade raceje te kunnen spelen.

Maar ik ben op zoek nr cheats zodat je al de auto's kunt unlocken... Iemand?

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Heb dat spel eens van onder het stof gehaald om eens een simpel arcade raceje te kunnen spelen.

Bij mijn weten geen cheats om auto's te unlocken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
      Bij mijn weten geen cheats om auto's te unlocken.
      Ik denk nochtans van wel! een maat van mij heeft het ooit gekund!

Comment

Ik denk nochtans van wel! een maat van mij heeft het ooit gekund!
        Het is wel zo dat je je kan registreren op de site en dan moet je lid worden van 'code m' , dan ontvang je 2 cheats en ik dacht dat die voor iedereen hetzelfde waren.

Comment

Heeft er nog iemand een exemplaartje van dtm3 in deftige staat dat hij niet meer gebruikt, liefst omgeving antwerpen uiteraard? Zowat alle winkels in merksem en omstreken afgebeld, nergens nog binnen... Als ge'm ergens weet staat in antwerpen per toeval laat ge't maar weten e.

Comment

Vanonder het stof ? Ben het in de winkel gaan halen ! 10 euro @ Fnac

Die reeksen zijn machtig goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
              Heeft er nog iemand een exemplaartje van dtm3 in deftige staat dat hij niet meer gebruikt, liefst omgeving antwerpen uiteraard? Zowat alle winkels in merksem en omstreken afgebeld, nergens nog binnen... Als ge'm ergens weet staat in antwerpen per toeval laat ge't maar weten e.
              15 euro op Mediadis.be
              10 euro in Fnac Leuven

Comment

das wa ver Mr toch merci ze. En ja via internet ga ik het nu ook niet doen, dan kan ik het ook in de winkel laten bestellen. Nvm. Hij duikt wel ne keer ergens op, dan grabbel ik em mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                  das wa ver Mr toch merci ze. En ja via internet ga ik het nu ook niet doen, dan kan ik het ook in de winkel laten bestellen. Nvm. Hij duikt wel ne keer ergens op, dan grabbel ik em mee.
                  Misschien eens gaan kijken in de mediamarkt

Comment

Das just die hebben ook games. Merci voor den tip.

Comment

9,90 EUR in de Makro (Deurne).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                        9,90 EUR in de Makro (Deurne).
                        Shit zeg, ik heb daar nog bijna €60 voor betaald. (lang geleden )

Comment

Dat is de shit met games: pas uitgekomen zijn ze pokkeduur, na 1 of 2 jaar liggen ze in de grabbelton voor 10 EUR.

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                          Shit zeg, ik heb daar nog bijna €60 voor betaald. (lang geleden )

Comment

Schop!

Ik heb het sinds vorige week geleend van ne maat en echt zot spel
                            fuck GT4!

Zalig weggedrag als je hem op pro-simulation zet

Comment

Working...
                            X