Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M3 Challenge

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    Werkt dit op Apple ook ?
    Bij mij werkte het niet op apple.
    Op naar broers PC!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Voor de moment geraak ik niet onder de 2.46 .

Voor gratis te zijn is het echt wel een leuke game. Ik had niet verwacht dat die TC, ABS,.. zoveel verschil zouden maken als je hem aan/uit zet. Het beste speel ik met de ABS aan en de TC op level 1 .
      Allez jong, alles af!!

mijn best tijd met Bilsteins is 2.16.240 of zoiets. Niks van rijhulpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        Allez jong, alles af!!

mijn best tijd met Bilsteins is 2.16.240 of zoiets. Niks van rijhulpen
        Speel jij met een stuurtje? Ik niet, ga hem eens uithalen als ik goesting heb dan kan ik mijn gas al doseren .

Voor die tijd , zal ik nog héél wat moeten oefenen vrees ik! Maar er komt vordering in, de eerste ronde zat bijna in de 4 min.

Comment

• Ondertussen heb ik goesting gehad om mij stuurtje uit te halen .

Ik rijd nu met mijn TC volledig uit, maar die ABS kan ik echt niet zonder . Maar het rijdt echt wel veel beter zo met een stuurtje..
          Last edited by ; 16/09/2007, 21:16.

Comment

• *vragende partij*

!!!

Comment

• Sure

Comment

• Ik vind dat gTa van die al die carconfigurators eens moet afblijven en zich voor zijn G25 moet gooien.

Comment

• Ik vind dat ik mag configgen terwijl ik aan 't eten ben, dat gaat nog maar G25 spelen niet. Bovendien staat m'n G25 thuis, niet hier. En bovendien moet ik sebiet nog op baan.

Maar met een beetje sjans kan ik tegen pakweg 20u30 aan m'n G25 zitten. Maar 'k beloof niks!

Comment

• Ik zal de M3 alvast laten warmlopen (Soete en P.stichelb weten wel hoe ik dat doe ) en mijn duimen duimen

Comment

• DriftOn !!!!!

Comment

• Neje
                        Ik kan amper strakke lijnen rijden, elke drift die ik neerzet is ongewild en als ik het probeer uit te lokken loopt het mis

Comment

• om hoe laat ist race?

Comment

• Te neehenen !! Doei !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Neje
                              Ik kan amper strakke lijnen rijden, elke drift die ik neerzet is ongewild en als ik het probeer uit te lokken loopt het mis
                              Wuss. Learn it from the master.

Zet 'm op standaardophanging, alle rijhulpsystemen uit, en in plaats van 'm in een drift te forceren, gewoon beginnen met de kont buiten te houden als ze naar buiten glijdt (b.v. eerste linkse na de rechte lijn = optrekken tot 3e 6.000 tpm ongeveer, en dan gas los terwijl je hard instuurt ; idem volgende korte linkse). En een goeie bocht om 't ook te leren is de 90° linkse na de bergop (afremmen tot 3e, beetje kort & hard insturen, laten uitbreken en dan controleren met de gas).

O ja, 't is een perfect spel om 't driften middels scandinavian flick te oefenen. Tenzij de korte chicane en de korte 180° rechtse na de start/finish-lijn kan je elke bocht op 't circuit driften. De moeilijkste om volledig vloeiend te driften is de bredere 180° rechtse "beneden" (voor de klim).

Go practice! Ge hebt dik anderhalf uur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Wuss. Learn it from the master.

Zet 'm op standaardophanging, alle rijhulpsystemen uit, en in plaats van 'm in een drift te forceren, gewoon beginnen met de kont buiten te houden als ze naar buiten glijdt (b.v. eerste linkse na de rechte lijn = optrekken tot 3e 6.000 tpm ongeveer, en dan gas los terwijl je hard instuurt ; idem volgende korte linkse). En een goeie bocht om 't ook te leren is de 90° linkse na de bergop (afremmen tot 3e, beetje kort & hard insturen, laten uitbreken en dan controleren met de gas).

O ja, 't is een perfect spel om 't driften middels scandinavian flick te oefenen. Tenzij de korte chicane en de korte 180° rechtse na de start/finish-lijn kan je elke bocht op 't circuit driften. De moeilijkste om volledig vloeiend te driften is de bredere 180° rechtse "beneden" (voor de klim).

Go practice! Ge hebt dik anderhalf uur!

echt! met die M3 kan je smijten in alle hoeken m.b.v die scandinavian flick

zo zalig !!!!

Comment

• Ik zit constant op die bilsteins, daarom mss
                                  Die flicks lopen altijd verkeerd af bij mij, de feedback van het stuur is wat te zwaar eigenlijk om snel te kunnen tegensturen en dan is het al te laat
                                  Powersliden uit een bocht lukt wel

Met TC uit, abs aan en DSC aan kan ik wél driften

Comment

• ist om 9 uur op hamachi te doen of via online gedoe?

Comment

• Hamachi is een pak betrouwbaarder denk ik...
                                      Ik zal eventueel wel servertje spelen.

Comment

• klinkt goed!

nu nog wachten op de rest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                          matt.v

klik hier op

installeren
                                          dan join existing network

naam Autowereld
                                          passw Autowereld

dan zie je normaal mijn naam staan fille, rechtermuisknop copy adress of gewoon men adress : 5.181.228.2

dit moet je ingeven in het spel bij local area network
                                          Nog eens quoten

(maar dan wel mijn ip kopieren sffs)

Comment

Working...
                                          X