Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M3 Challenge

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• moet er misschien nu voor het spel betaald worden??? hij vraagt me een serial key bij het online spele...

anyway ik wil nog wel eens rond 22u probere (indien er host is en het nog werkt)

ieeeps
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
      in wie zijn kont stak ik :d... sorry daarvoor :d
      Ik ben aan de 1ste bocht anaal genomen geweest

Comment

• moest daarnet ff onverzien weg
        Last edited by ; 19/09/2007, 22:37.

Comment

• hmmz hij blijft vragen voor een serial key? wat is hier de bedoeling van? iemand ook dit probleem?
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Serial???
            Das raar

Bij GTR² had ik dat ook, nu vraagt hij enkel om in te loggen (ben sowieso geregistreerd), maar geen serial...
            Google er eens naar, ik herinner me dat ik al zoiets ben tegengekomen

Comment

hmmz hij blijft vragen voor een serial key? wat is hier de bedoeling van? iemand ook dit probleem?
              Had ik ook, maar ik probeerde het spel te spelen in Vista terwijl ik het in Xp geinstalleerd had, van de ene harde schijf data van de andere laden dus.

Comment

• niemand goesting in een race?

Comment

• moesten er geinteresseerden zijn

Aw server is up in Local area network

joe

Comment

• moet je iets snel hebben om het te spelen? Want anders download ik het ff en doe ik mee (wel nog nooit gedaan)

Comment

• *hijst zich in M3 en trapt koude motor af*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                        moet je iets snel hebben om het te spelen? Want anders download ik het ff en doe ik mee (wel nog nooit gedaan)
                        Mja, ligt er aan wat jij snel noemt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Mja, ligt er aan wat jij snel noemt
                          ik ben geen hardwaregeek . Ik download het en probeer het eens, als het niet masheert speel ik het morgen wel op mijn desktop

Comment

• iets te traag, morgen ben ik wel van de partij op de desktop

maar: wat een zalige muziek

Comment

• wie is er in voor een raceke :d.

aja voor de bugg raadde iemand me aan om het spelopnieuw te installeren en dat heeft geholpen. moest iemand het nog voor hebben...

Comment

wie is er in voor een raceke :d.

aja voor de bugg raadde iemand me aan om het spelopnieuw te installeren en dat heeft geholpen. moest iemand het nog voor hebben...
                                Ik IK IK
                                -

Comment

• op het gp circuit is mijn snelste tijd 2.39.*** na enkele rondjes...sturen met de muis want met toetsenbord maar tis een hele prestatie om gwn al een tijd neer te zetten... da spel draait soms mee horten en stoten pc is gewoon te oud...
                                  1978 BMW E21 323i
                                  2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                  2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• 2.28 haal ik; maar mits wa meer oefening zou 2.20 wel mogelijk moeten zijn denkik

Comment

• 2.17 tot nu toe, kan beter

Comment

• Iemand zin om te racen? (En kan iemand 1'tje hosten?)
                                        -

Comment

• Heb juist mijn allereerste rondje gereden, was een 2.17. Speel wel regelmatig gtr en RACE
                                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Working...
                                          X