Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M3 Challenge
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenPfff op 2 verschillende PC's geprobeerd en alle2 hetzelfde resultaat. Ik kan geen 1 control wijzigen want hij neemt altijd mijn muisknop aan als nieuwe control. BOECHT !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenBij mij werkt alles perfect! Wel geen mooie graphics.
Heb je 'm trouwens op 1280x1024 op 32 bit gezet, jouw game? En zet de anti-aliasing en die hele brol daar maar aan, scheelt een hoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenBen benieuwd! Nog 4 minuten te gaan! Olé
Kan je ook vanuit de cockpit zelf kijken?
Oja, ik draai em vlot op 1680x1050 met AA en al die zever vol open
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenDat ligt dan aan jouw pc hoor, niet aaan dat "buchtspel"
Mijn pc is amper 3 jaar oud..BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZalig.
'k Ga één dezer 'es een uurtje of twee sjeezen om een besttijd neer te poten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenMoet ge dan de allernieuwste pc hebben om dat spel te draaien of zo
Mijn pc is amper 3 jaar oud..
In PC termen is 3 jaar oud helaas wel al antiek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenHoeveel frames haal je?
In PC termen is 3 jaar oud helaas wel al antiekBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichtenframes.. ?
In één van de hoeken komt dan een getal, dat zijn uw frames per seconde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenProbeer ook de race demo eens, die's nog beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIemand zin om een aantal screenshots te maken , zo kan ik ook even mee genieten . Twijfel nog of ik hem ga downloaden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk zal er straks wel wat posten, als'k de prul in gang krijg
Comment
-
-
Comment