Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het een kut ondersturende bak met slechte remmen
Echt hé, veel te veel onderstuur. En die remmen: eerst was ik enorm voorzichtig, en remde ik veel te vroeg, ik vond die remmen superkrachtig. Na 5 ronden voldeden ze plots niet meer, khad m'n rempunten iets te ver gelegd. Nu begin ik een mooie balans te vinden. Na de examens NS-time, en eventueel online! Stel je voor: 10 AW-ers online over de NS aan het raggen in een M3.
Hey, driftsession op de NS, wat denk je? Wanneer heb je gedaan met de examens? Ik woensdagmiddag, dan kan ik de NS wat verkennen. Daarna driftOn. Dat gaat echt falicant aflopen!
Ik heb het ook eens gedownload nadat ik wist dat de nordschleife ook speelbaar was met wat gefoefel.
Na een rondje of 5 heb ik er met mijn toetsenbord een 2:23:02 uitgeperst op het GP circuit, en één rondje nordschleife kunnen afwerken dat op 9:04 uitkwam.
Het begint toch te kriebelen om me een stuurtje of minstens een deftige gamepad aan te schaffen. Precisie is namelijk ver zoek met alleen wat toetsen.
Comment