Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor diegene die ook naast de het parcour willen racen.. Je kan ook van het circuit rijden naar een klein baantje waar ik toch de 210-240 kan halen! + Je kan dan ook in een gesloten garagebox rijden, etc, ..
Ja, da's 't probleem ... er was een AW server maar de gegevens daarvan werden per PM doorgegeven. Stom. 'k Heb gezegd dat dat in 't vervolg hier openlijk moest gebeuren, anders missen sommigen de fun...
Ja, da's 't probleem ... er was een AW server maar de gegevens daarvan werden per PM doorgegeven. Stom. 'k Heb gezegd dat dat in 't vervolg hier openlijk moest gebeuren, anders missen sommigen de fun...
Next time.
Op de vorige pagina staat trouwens een manier om de koppeling min of meer te gebruiken.
Daarmee dat ik zover achterlag, de BMW is 3x uitgevallen
Hmmm, ik moet duidelijk nog veel oefenen. Heel realistisch ivm andere games.
Met andere woorden ver van te voren remmen, juist insturen etc etc.
Gelukkig heb ik tijd
Join the club. Ik kan WTCC : Race deftig spelen (met stuur btw), maar dit, het is gelijk een klasse hoger. (en het feit dat bochten niet worden aangeduid zal er ook wel voor iets tussen zitten ). Vooral zonder TC is het niet te doen.
Comment