Iemand nog een ip?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M3 Challenge
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenAnders host ik vnv (rond 20u ofzo) wel een gameke- P.Stichelb
- Olivierooo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenPerfect! wie doet me om 20h?
Comment
-
iemand al hetzelfde probleem gehad?
en zeg nu niet dat ik het nog eens opnieuw moet installeren want dan begin ik te trippen heb het ondertussen al paar keer opnieuw geïnstalleerd en opnieuw gedownload maar het blijft dezelfde melding geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichteniemand al hetzelfde probleem gehad?
en zeg nu niet dat ik het nog eens opnieuw moet installeren want dan begin ik te trippen heb het ondertussen al paar keer opnieuw geïnstalleerd en opnieuw gedownload maar het blijft dezelfde melding geven
Update die eens, en installeer ook directx9.0c opnieuw eens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLijkt me iets met de drivers van je videokaart te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLijkt me iets met de drivers van je videokaart te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEigen server zeg ik u!!!
maw, ik ga GTR'en :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenDaar heb ik de internetverbinding niet voor, dus ik moet op iemand anders rekenen...
maw, ik ga GTR'en :-)
Hij zal AW heten. Met paswoord Autowereld.
Even geduld.
Comment
Comment