Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb dat spel net gedownload. Nu, ik ben een complete noob wat racegames op de PC betreft. Met m'n toetsenbord is dat een hel om die M3 te besturen.
Ik denk er nu aan om een joystick aan te schaffen of zo'n controller als die van de Playstation maar ik ken er niets van.
Wat raden jullie me aan? Goede prijs/kwaliteit verhouding enzovoort.
Alvast bedankt.
Ik heb dat spel net gedownload. Nu, ik ben een complete noob wat racegames op de PC betreft. Met m'n toetsenbord is dat een hel om die M3 te besturen.
Ik denk er nu aan om een joystick aan te schaffen of zo'n controller als die van de Playstation maar ik ken er niets van.
Wat raden jullie me aan? Goede prijs/kwaliteit verhouding enzovoort.
Alvast bedankt.
gas, remmen en schakelen met toetsenbord en met de muis sturen is de gemakkelijkste en goedkoopste oplossing
Als je goed zoekt kun je een Logitech Driving Force Pro vinden voor rond de €60.
Betere prijs kwaliteit verhouding vindt je gewoon totaal niet. Als je weet dat dit de voorloper is van de G25 en ook 900° draait en sublieme force feedback heeft...
Is wel een stuur dat origineel bedoeld is voor PS2, maar met de nieuwste Logitech drivers werkt dit ook perfect op PC.
Als je goed zoekt kun je een Logitech Driving Force Pro vinden voor rond de €60.
Betere prijs kwaliteit verhouding vindt je gewoon totaal niet. Als je weet dat dit de voorloper is van de G25 en ook 900° draait en sublieme force feedback heeft...
Is wel een stuur dat origineel bedoeld is voor PS2, maar met de nieuwste Logitech drivers werkt dit ook perfect op PC.
Jap, is idd een zeer goed stuur. Ik heb het mijne nu al enkele jaren en 't werkt nog steeds perfect!
'k Vind alleen de ffb een beetje luidruchtig soms en een G25 draait ook iets soepeler heb ik de indruk, maar met zo'n prijsverschil mag dat ook wel denk ik zo
tis hier stil geworden...de meeste zijn het spel al beu zeker? heb net nieuwe pc en speelt echt leuk. Heb net 2.17.*** kunnen neerzetten, maar dat moet nog beter kunnen vind ik
edit: op het gp-circuit hé
Ik geraak niet sneller dan 2.23, de leeftijd zeker?
Ik heb wel de tractioncontrol afgezet.
Kan je nu eigenlijk ergens extra circuits downloaden ofzo? Want ik begin die ring wat beu te worden.
Is eigenlijk een heel leuk spel. Alleen hopen op nieuwe mapjes. Zou leuk zijn. Speel hier thuis met mijn stuurwiel gaat perfect. Mooi terugschakelen in de bocht om hem binnen te houden
ik geloof dat er hier zijn met 2.12.*** hoe die daaraan geraken
Ik ga wel eens een gooi naar m'n eigen rekord doen met de traction control aan. Zal toch wel een paar seconden schelen denk ik, niet? Nu drift die bak in de bochten dat het niet normaal is, maar da's wel plezant.
Ik ga wel eens een gooi naar m'n eigen rekord doen met de traction control aan. Zal toch wel een paar seconden schelen denk ik, niet? Nu drift die bak in de bochten dat het niet normaal is, maar da's wel plezant.
ik ben sneller zonder traction control, ik vind dat wat ambetant dat die telkens tussen komt
Comment