Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M3 Challenge

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Ik wil raggen met een M3, liefst op een ander circuit dan standaard, wie wil?
    ik wil ook raggen op een ander circuit maar nog nie gevonden hoe
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• kga dat nu es proberen

Comment

kga dat nu es proberen
        sgoe, laat iets weten hé
        1978 BMW E21 323i

Comment

• Da bolt

En FAK, dat ding is kut om mee op de ring te rijden
          Ik krijg em precies ook ni veel harder dan 240, eenmaal boven de 220 is 'ie gewoon supertraag

Comment

Da bolt

En FAK, dat ding is kut om mee op de ring te rijden
            Ik krijg em precies ook ni veel harder dan 240, eenmaal boven de 220 is 'ie gewoon supertraag
            nice heb al ergens gelezen dat je op de ring kan rijden, maar hoe of wat je moet doen geen idee.

hou mij nu wel bezig met de demo van LFS
            1978 BMW E21 323i

Comment

• 't Is nie moeilijk, kijk:

Ring downen, spel opstarten, alt tabben, naar map locations gaan, nuerburgring kopieren naar een veilige plaats (=backup), terug naar die map in locations gaan, openen, bestanden van download erin plakken, terug alt tabben en op race klikken! Enjoy

Achteraf wel weer de bestanden van de originele nuerburgring er terug in plakken, anders werkt het niet meer

Comment

't Is nie moeilijk, kijk:

Ring downen, spel opstarten, alt tabben, naar map locations gaan, nuerburgring kopieren naar een veilige plaats (=backup), terug naar die map in locations gaan, openen, bestanden van download erin plakken, terug alt tabben en op race klikken! Enjoy

Achteraf wel weer de bestanden van de originele nuerburgring er terug in plakken, anders werkt het niet meer
                ok bedankt ga het vanavond eens uitproberen
                1978 BMW E21 323i

Comment

• Juist nog is een racje gedaan 2.16 sec. was redelijk verbaasd na zo lang geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                    ok bedankt ga het vanavond eens uitproberen
                    heb het eens geprobeerd, eerste rondje 9.57 wel in een race met 13 man op de nordschleife ga mij er nog mee bezig houden zene

btw onlangs had iemand hier op het forum op francorchamps gespeeld, circuit te downloade van ergens?

edit: daarnet eens 8.41 min kan veel sneller maja
                    Last edited by Tracer; 06/01/2008, 21:59.
                    1978 BMW E21 323i

Comment

• iemand dit al geprobeerd?

nog een leuke link

Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.
                      Last edited by Tracer; 06/01/2008, 23:32.
                      1978 BMW E21 323i

Comment

• heb een tweede versie gedownload van de nordschleife

1978 BMW E21 323i

Comment

• Sam, legt dat eens goed uit hoe je dat doet. Ik heb dat circuit ook gedowmload maar kan aan de uitleg van Reynaerde niet goed uit i.v.m. dat taggen enzo.

Comment

• Taggen?

Comment

Taggen?
                              Sorry 'alt tabben'. Vergeef me, 'k ben maar tot m'n 14 naar 't school geweest.

Comment

• Ik heb het ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Sam, legt dat eens goed uit hoe je dat doet. Ik heb dat circuit ook gedowmload maar kan aan de uitleg van Reynaerde niet goed uit i.v.m. dat taggen enzo.
                                  je download dit circuit (nordschleife v2) http://www.wikifortio.com/730776 (passwoord is m3challenge)

is een .zip bestand, je pakt de bestanden uit, je zal zien dat er daar een mapje van nordschleife een ms-dos bestand in zit.

je pakt die bestanden uit en plaats die in de map van het spel, ga naar lokaal station (c dan naar map M3challenge -> Gamedata -> Locations en plak daar de bestanden in. Er komt dan een mapje in te staan van Nordschleife_v2 en een ms-dos batchbestand.

Als dat gebeurt is open je het spel m3 challenge, dan druk je Alt en Tabknop (zo kan je switchen tussen programma's, btw die knop staat dus naast de A en boven de Shift Lock op een azerty-toetsenbord )
                                  Dan ga je terug naar de verkenner naar de map Locations waar je de bestanden in geplakt hebt, je opent dan het ms-dos batchbestand en dan komt er een melding dat de patch werkt (int duits) er komt ook op dat je op een toets moet drukken om het te beeindigen wat je dus niet moet doen!! Enkel als je een ander circuit wilt openen moet je het ms-dos batchbestand afsluiten

Ga dan terug naar M3 challenge dat nog steeds open staat en kies dan wat je wilt doen, Open Practice of Race weekend of ... en je kunt spelen
                                  Als je gedaan hebt en je wilt gewoon op het originele circuit spelen, druk dan terug Alt-Tab en sluit het ms-dos batchbestand.

btw dit is een andere versie dan die van Reynaerde en hier zou je volgens enkele ook online mee kunnen spelen.
                                  1978 BMW E21 323i

Comment

• Met mijn versie kun je ook online normaal gezien, zolang zij ook maar hetzelfde circuit hebben

Comment

Met mijn versie kun je ook online normaal gezien, zolang zij ook maar hetzelfde circuit hebben
                                      ah ok, ja ik had ergens gelezen dat die versie problemen zou geven en dan een link met versie 2 die ik iets mooier afgewerkt vind en beter speelbaar
                                      1978 BMW E21 323i

Comment

• Werkt niet bij mij, als ik het heb gedownload komt er maar een dingske op, een paint logo'ke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                          Werkt niet bij mij, als ik het heb gedownload komt er maar een dingske op, een paint logo'ke
                                          bedoel je dat je het dan hebt uitgepakt met winzip? dat er enkel dat in zit?
                                          1978 BMW E21 323i

Comment

Working...
                                          X