Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M3 Challenge
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichtenkga dat nu es proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDa bolt
En FAK, dat ding is kut om mee op de ring te rijden
Ik krijg em precies ook ni veel harder dan 240, eenmaal boven de 220 is 'ie gewoon supertraag
hou mij nu wel bezig met de demo van LFS
Comment
-
't Is nie moeilijk, kijk:
Ring downen, spel opstarten, alt tabben, naar map locations gaan, nuerburgring kopieren naar een veilige plaats (=backup), terug naar die map in locations gaan, openen, bestanden van download erin plakken, terug alt tabben en op race klikken! Enjoy
Achteraf wel weer de bestanden van de originele nuerburgring er terug in plakken, anders werkt het niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten't Is nie moeilijk, kijk:
Ring downen, spel opstarten, alt tabben, naar map locations gaan, nuerburgring kopieren naar een veilige plaats (=backup), terug naar die map in locations gaan, openen, bestanden van download erin plakken, terug alt tabben en op race klikken! Enjoy
Achteraf wel weer de bestanden van de originele nuerburgring er terug in plakken, anders werkt het niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenok bedankt ga het vanavond eens uitproberen
btw onlangs had iemand hier op het forum op francorchamps gespeeld, circuit te downloade van ergens?
edit: daarnet eens 8.41 min kan veel sneller majaLast edited by Tracer; 06/01/2008, 21:59.
Comment
-
Last edited by Tracer; 06/01/2008, 23:32.
Comment
-
heb een tweede versie gedownload van de nordschleife
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTaggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSam, legt dat eens goed uit hoe je dat doet. Ik heb dat circuit ook gedowmload maar kan aan de uitleg van Reynaerde niet goed uit i.v.m. dat taggen enzo.
is een .zip bestand, je pakt de bestanden uit, je zal zien dat er daar een mapje van nordschleife een ms-dos bestand in zit.
je pakt die bestanden uit en plaats die in de map van het spel, ga naar lokaal station (c dan naar map M3challenge -> Gamedata -> Locations en plak daar de bestanden in. Er komt dan een mapje in te staan van Nordschleife_v2 en een ms-dos batchbestand.
Als dat gebeurt is open je het spel m3 challenge, dan druk je Alt en Tabknop (zo kan je switchen tussen programma's, btw die knop staat dus naast de A en boven de Shift Lock op een azerty-toetsenbord )
Dan ga je terug naar de verkenner naar de map Locations waar je de bestanden in geplakt hebt, je opent dan het ms-dos batchbestand en dan komt er een melding dat de patch werkt (int duits) er komt ook op dat je op een toets moet drukken om het te beeindigen wat je dus niet moet doen!! Enkel als je een ander circuit wilt openen moet je het ms-dos batchbestand afsluiten
Ga dan terug naar M3 challenge dat nog steeds open staat en kies dan wat je wilt doen, Open Practice of Race weekend of ... en je kunt spelen
Als je gedaan hebt en je wilt gewoon op het originele circuit spelen, druk dan terug Alt-Tab en sluit het ms-dos batchbestand.
btw dit is een andere versie dan die van Reynaerde en hier zou je volgens enkele ook online mee kunnen spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMet mijn versie kun je ook online normaal gezien, zolang zij ook maar hetzelfde circuit hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenWerkt niet bij mij, als ik het heb gedownload komt er maar een dingske op, een paint logo'ke
Comment
Comment