Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M3 Challenge

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
    Werkt niet bij mij, als ik het heb gedownload komt er maar een dingske op, een paint logo'ke
    Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
    bedoel je dat je het dan hebt uitgepakt met winzip? dat er enkel dat in zit?
    Winzip zal gewoon niet geinstalleerd zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
      Winzip zal gewoon niet geinstalleerd zijn...
      idd, denk dat hij dat 'paint emoticon' bedoelt
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
        je download dit circuit (nordschleife v2) http://www.wikifortio.com/730776 (passwoord is m3challenge)

is een .zip bestand, je pakt de bestanden uit, je zal zien dat er daar een mapje van nordschleife een ms-dos bestand in zit.

je pakt die bestanden uit en plaats die in de map van het spel, ga naar lokaal station (c dan naar map M3challenge -> Gamedata -> Locations en plak daar de bestanden in. Er komt dan een mapje in te staan van Nordschleife_v2 en een ms-dos batchbestand.

Als dat gebeurt is open je het spel m3 challenge, dan druk je Alt en Tabknop (zo kan je switchen tussen programma's, btw die knop staat dus naast de A en boven de Shift Lock op een azerty-toetsenbord )
        Dan ga je terug naar de verkenner naar de map Locations waar je de bestanden in geplakt hebt, je opent dan het ms-dos batchbestand en dan komt er een melding dat de patch werkt (int duits) er komt ook op dat je op een toets moet drukken om het te beeindigen wat je dus niet moet doen!! Enkel als je een ander circuit wilt openen moet je het ms-dos batchbestand afsluiten

Ga dan terug naar M3 challenge dat nog steeds open staat en kies dan wat je wilt doen, Open Practice of Race weekend of ... en je kunt spelen
        Als je gedaan hebt en je wilt gewoon op het originele circuit spelen, druk dan terug Alt-Tab en sluit het ms-dos batchbestand.

btw dit is een andere versie dan die van Reynaerde en hier zou je volgens enkele ook online mee kunnen spelen.
        Bedankt Sam voor de gedetailleerde uiteenzetting. Echter, ik heb alles gedaan zoals je gezegd hebt maar het werkt niet. Ik krijg zelfs het spel niet meer opgestart nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Bedankt Sam voor de gedetailleerde uiteenzetting. Echter, ik heb alles gedaan zoals je gezegd hebt maar het werkt niet. Ik krijg zelfs het spel niet meer opgestart nu.
          kaput

je zal iets fout gedaan hebben, ik heb nog steeds geen problemen gehad. Post eens wat je gedaan hebt
          1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
            kaput

je zal iets fout gedaan hebben, ik heb nog steeds geen problemen gehad. Post eens wat je gedaan hebt
            Hetgeen jij me gezegd hebt.

Comment

• Hetzelfste bij mij
              Het werkt terug doordat ik de nordscleife er heb uitgepakt en de normale in heb gestoken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                Hetzelfste bij mij
                Het werkt terug doordat ik de nordscleife er heb uitgepakt en de normale in heb gestoken
                ah maar je moet dat van de nurburgring erin laten staan hoor. Geen backups maken ofzo gelijk die versie die Reynaerde liet zien. Dit is gwn een patch die even ipv de map van nurburgring wordt gebruikt via het ms-dos batch bestand.
                1978 BMW E21 323i

Comment

• Hbe het zo ook geprobeerd en ook nada nothing noppes

Comment

• 1. NS downloaden
                    2. NS uitpakken en installeren in map Locations van M3 challenge in een aparte map, noem die nuerburgring1 ofzo
                    3. Spel opstarten, wachten tot je het eerste scherm krijgt waarop je iets kan kiezen.
                    4. Alt+ tab drukken, terug naar de map locations gaan en de map met de naam nuerburgring(originele circuit dus) de naam nuerburgring2 geven en de map met de naam nuerburgring1 (die je net hebt aangemaakt) veranderen naar de naam nuerburgring.
                    5. Wanneer je dit gedaan hebt springt het spel vanzelf terug op bij mij toch
                    6. Ringen maar!

Ik ga zelf ook nog eens, tis lang geleden...

Comment

• wie doet mij na ?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Downloading, wel trage verbinding, 68kB/s, binnen een uurtje zou het geklaard moeten zijn, dan kan ik hopelijk spelen! Ondertussen es heel dit topic doorlezen en kijken naar tips ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Downloading, wel trage verbinding, 68kB/s, binnen een uurtje zou het geklaard moeten zijn, dan kan ik hopelijk spelen! Ondertussen es heel dit topic doorlezen en kijken naar tips ofzo.
                          Tip

neem de bilstein suspension
                          en als je stuurtje hebt thuis, daarmee gamen

Comment

• Leuk!

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                            wie doet mij na ?

Ma HOE?!

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                            Tip

neem de bilstein suspension
                            en als je stuurtje hebt thuis, daarmee gamen
                            Thanks! Ik heb het net allemaal eens doorlezen. Wordt er hier nog veel online gespeeld?
                            Ik heb nog maar net een nieuwe pc (m'n vorige was niet zwaar genoeg dus had het nog niet gedownload), maar er is eigelijk nog niets op geïnstalleerd. Moet ik dan eerst online op zoek gaan naar active9X (of hoe noemt dat?) of winzip of dergelijke? Of moet ik eerst nog andere shizzle downloaden en installeren voor ik aan de slag kan?

edit: oja, ik heb geen stuurtje, maar ik ga dat denk ik eens aanschaffen. Nu ik een pc heb die zwaar genoeg is om dergelijke games te draaien zal ik misschien terug wat meer racen op de pc.

Comment

• *Nog 15min*

Comment

• Ik zit in de shit, groene hel geinstalleerd zoals hierboven, en het werkt perfect. Ik sluit af en wil nu opnieuw spelen, niets...

Comment

• Oude bestanden terug zetten van nurburgring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Oude bestanden terug zetten van nurburgring
                                    Hoe?5

Comment

• Wel, je hebt toch de nieuwe nordschleiffe bestanden in de nurburgring map moeten plakken?
                                      Nu moet je gewoon de oude bestanden die er origineel in zaten, er terug in plakken

Comment

• done thx

Comment

• Alright, eerst verkend met TC level 2. Man die kar onderstuurt!
                                          Na 3 rondjes een 2:27 gereden. Dan TC level 1 geprobeerd. Nog onderstuurd, al is het veel minder nadrukkelijk aanwezig. 2:22 was m'n beste geloof ik. Niet slecht voor de eerste keer en met keyboard vind ik.
                                          Ook wat proberen driften. Met het keyboard is het makkelijk om de drift in te zetten, aanhouden is een ander paar mouwen! Wat ik een hele leuke bocht vind is als je zo naar beneden rijdt in die bocht en dan opschakelt naar 5de, vervolgens die korte linkse die je in tweede neemt. Gewoon daar op ongeveer 75-100m het kot dichtgooien en vlug terugschakelen van 5 naar 2. Auto zet zich vollédig dwars, in de bocht naar links ga ik over de curb waar de auto zich recht trekt om zo rechtdoor de bocht naar rechts te nemen, volgas uitaccelererend! 4x geprobeerd, 2x volledig gelukt, 1x bij het uitaccelereren iets teveel naar rechts gestuurd (keyboard...) waardoor ik na de chicane mooi de zandbak in vloog. Zalig spel gewoon! Soms met een scandinavian flick ook de auto net mooi dwars zetten zodat 'ie geen onderstuur heeft, en dat ik op die manier mooi kan uitaccelereren. En apexjes zijn makkelijk te vinden met die kar vind ik. Top! Nu eerst een paar dagen zo rijden, en woensdag na de examens probeer ik met TC en DSC off, dat gaat wat geven!

God I love it!

Alleen had ik beter gewacht met downloaden tot na de examens!

Comment

Working...
                                          X