Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M3 Challenge

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
    Ik geraak er niet op
    Pff, de mijne blijf crashen, denk dat het met vista zal te maken hebben

Comment

Ik heb ook telenet turbo,maar die gaat maar tegen 360kb/s

Comment

*downloading*

Comment

Bij mij start t op, en dan foutmelding

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
            GVD het gaat niet op Apple!
            Ik speel het nochtans op m'n MacBook

'k Vind het spel niet echt de moeite... Enkel leuk als je wil driften

Comment

Met die Bilstein zijt ge wel een stuk sneller, maar kunt ge minder driften. Het verschil was ongeveer 2 seconden bij mij op de GP. Snelste tijd in de 2:16.6.

Comment

Inderdaad, met de Bilsteins ligt 'ie 'n pak strakker. Mijn snelste is tot nu toe 2:16,9.

Wel vreemd, als ge 'n race rijdt op 't hoogste niveau, dat die mannen (AI) zónder Bilsteins makkelijk 2:15 lappen. Niet te volgen gewoon, en dat dan nog met standaardophanging!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Inderdaad, met de Bilsteins ligt 'ie 'n pak strakker. Mijn snelste is tot nu toe 2:16,9.

Wel vreemd, als ge 'n race rijdt op 't hoogste niveau, dat die mannen (AI) zónder Bilsteins makkelijk 2:15 lappen. Niet te volgen gewoon, en dat dan nog met standaardophanging!
                  Jup heb ik net ook gemerkt, en die 2:16 kan ik niet 3 rondjes na elkaar rijden. Die race was wel op professional, misschien eens proberen op standard of amateur.

Comment

Spijtig dat je automatic clutch niet kan afzetten.

Comment

True, zo kan je de G25 niet optimaal benutten...

Comment

Schakel jij met dan met de pook of met de peddels aan het stuur?

Ik met de pook.

Comment

Mijn tijd is 2.46
                          Altijd maak ik ergens een foutje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                            Mijn tijd is 2.46
                            Altijd maak ik ergens een foutje
                            Keyboard?

Comment

Ik heb even gerommeld in de *.prl files, en nu valt hij af als ik stilval zonder de koppeling in te drukken.
                              Nog 2 nadelen: In eerste bolt hij gewoon lichtjes vooruit, je moet echt op de rem stampen eer ie stilvalt. EN hij start uit zichzelf weer op, dat ook nog afkrijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                EN hij start uit zichzelf weer op, dat ook nog afkrijgen.
                                Gewoon een toets voor ignition en starter kiezen bij de controls.

Comment

men eerste rondje 2min 40
                                  de ronde nadien, diene mooie S (met die banden) te kort aangesneden en rondetijd werd geannuleerd.
                                  Van pure kolere de pits ingevlogen en mijne helm naar de koerskomisair gesmeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                    Gewoon een toets voor ignition en starter kiezen bij de controls.
                                    Ja lukt, net even de proef op de som genomen, en expres gespind. Baf, BMW slaat af

Hoe? Ga naar uw eigen *.plr file (games\M3 Challenge\Userdata\Uw Naam\uw naam.prl), open dit met kladblok en zoek de entry: Auto Clutch="1"
                                    Maak van die 1 een 0 et voila

Dan nog even bij de controls een knop voor ignition en een knop voor starten mappen en hij start niet meer van zichzelf uit ook.
                                    Last edited by ; 12/09/2007, 14:39.

Comment

wil er iemand eens enkele screenshotjes plaatsen aub ??
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                        Ja lukt, net even de proef op de som genomen, en expres gespind. Baf, BMW slaat af

Hoe? Ga naar uw eigen *.plr file (games\M3 Challenge\Userdata\Uw Naam\uw naam.prl), open dit met kladblok en zoek de entry: Auto Clutch="1"
                                        Maak van die 1 een 0 et voila

Dan nog even bij de controls een knop voor ignition en een knop voor starten mappen en hij start niet meer van zichzelf uit ook.
                                        Thx!

Comment

Je kunt wel wegrijden zonder koppeling vanuit stiltand, zelf al los je de koppeling heel snel.

Comment

Working...
                                          X