Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met die Bilstein zijt ge wel een stuk sneller, maar kunt ge minder driften. Het verschil was ongeveer 2 seconden bij mij op de GP. Snelste tijd in de 2:16.6.
Inderdaad, met de Bilsteins ligt 'ie 'n pak strakker. Mijn snelste is tot nu toe 2:16,9.
Wel vreemd, als ge 'n race rijdt op 't hoogste niveau, dat die mannen (AI) zónder Bilsteins makkelijk 2:15 lappen. Niet te volgen gewoon, en dat dan nog met standaardophanging!
Inderdaad, met de Bilsteins ligt 'ie 'n pak strakker. Mijn snelste is tot nu toe 2:16,9.
Wel vreemd, als ge 'n race rijdt op 't hoogste niveau, dat die mannen (AI) zónder Bilsteins makkelijk 2:15 lappen. Niet te volgen gewoon, en dat dan nog met standaardophanging!
Jup heb ik net ook gemerkt, en die 2:16 kan ik niet 3 rondjes na elkaar rijden. Die race was wel op professional, misschien eens proberen op standard of amateur.
Ik heb even gerommeld in de *.prl files, en nu valt hij af als ik stilval zonder de koppeling in te drukken.
Nog 2 nadelen: In eerste bolt hij gewoon lichtjes vooruit, je moet echt op de rem stampen eer ie stilvalt. EN hij start uit zichzelf weer op, dat ook nog afkrijgen.
men eerste rondje 2min 40
de ronde nadien, diene mooie S (met die banden) te kort aangesneden en rondetijd werd geannuleerd.
Van pure kolere de pits ingevlogen en mijne helm naar de koerskomisair gesmeten.
Gewoon een toets voor ignition en starter kiezen bij de controls.
Ja lukt, net even de proef op de som genomen, en expres gespind. Baf, BMW slaat af
Hoe? Ga naar uw eigen *.plr file (games\M3 Challenge\Userdata\Uw Naam\uw naam.prl), open dit met kladblok en zoek de entry: Auto Clutch="1"
Maak van die 1 een 0 et voila
Dan nog even bij de controls een knop voor ignition en een knop voor starten mappen en hij start niet meer van zichzelf uit ook.
Ja lukt, net even de proef op de som genomen, en expres gespind. Baf, BMW slaat af
Hoe? Ga naar uw eigen *.plr file (games\M3 Challenge\Userdata\Uw Naam\uw naam.prl), open dit met kladblok en zoek de entry: Auto Clutch="1"
Maak van die 1 een 0 et voila
Dan nog even bij de controls een knop voor ignition en een knop voor starten mappen en hij start niet meer van zichzelf uit ook.
Comment