Oorspronkelijk geplaatst door Fille
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M3 Challenge
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenGVD het gaat niet op Apple!
'k Vind het spel niet echt de moeite... Enkel leuk als je wil driften
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenInderdaad, met de Bilsteins ligt 'ie 'n pak strakker. Mijn snelste is tot nu toe 2:16,9.
Wel vreemd, als ge 'n race rijdt op 't hoogste niveau, dat die mannen (AI) zónder Bilsteins makkelijk 2:15 lappen. Niet te volgen gewoon, en dat dan nog met standaardophanging!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrue, zo kan je de G25 niet optimaal benutten...
Ik met de pook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMijn tijd is 2.46
Altijd maak ik ergens een foutje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrue, zo kan je de G25 niet optimaal benutten...
Nog 2 nadelen: In eerste bolt hij gewoon lichtjes vooruit, je moet echt op de rem stampen eer ie stilvalt. EN hij start uit zichzelf weer op, dat ook nog afkrijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenEN hij start uit zichzelf weer op, dat ook nog afkrijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenGewoon een toets voor ignition en starter kiezen bij de controls.
Hoe? Ga naar uw eigen *.plr file (games\M3 Challenge\Userdata\Uw Naam\uw naam.prl), open dit met kladblok en zoek de entry: Auto Clutch="1"
Maak van die 1 een 0 et voila
Dan nog even bij de controls een knop voor ignition en een knop voor starten mappen en hij start niet meer van zichzelf uit ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenJa lukt, net even de proef op de som genomen, en expres gespind. Baf, BMW slaat af
Hoe? Ga naar uw eigen *.plr file (games\M3 Challenge\Userdata\Uw Naam\uw naam.prl), open dit met kladblok en zoek de entry: Auto Clutch="1"
Maak van die 1 een 0 et voila
Dan nog even bij de controls een knop voor ignition en een knop voor starten mappen en hij start niet meer van zichzelf uit ook.
Comment
Comment