Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M3 Challenge

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je kan dat bij opties inschakelen, bochten aanduiden

Comment

• Ja. Nu?

Comment

• jot
        zeg maar server

Comment

• Nee, ik denk dat mijn G25 kapot is.

Heb hem al zeker 2 maanden niet meer gebruikt en nu dit.

Edit: Oef nee toch niet, de linkse flipper bleef steken en daar om nam hij altijd doe control aan. Gelukkig is hij niet kapot want heb em online gekocht dus dan al die zever van terugsturen etc...
          Last edited by ; 12/09/2007, 20:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
            Je kan dat bij opties inschakelen, bochten aanduiden
            Ah thanks

Comment

• Die bochtenpijltjes heb je toch maar 3 rondjes nodig en daarna kén je 't circuit toch? Ik had ook nog nooit op dat circuit gereden en na ronde 3 draaide ik een 1:23.

Comment

• Raggen?
                Ff downen.

Comment

• na de force feedback, heeft gisteren heel m'n stuurtje het begeven, het arme ding .

wel klote natuurlijk, want met het toetsenbord trekt een simulator op de ballen, zeker met een achtertrekker...

Comment

• Iemand zin om online te racen?

Comment

• Kun je in de onlinemodus alleen maar de cockpitview?

Hij pakt geen andere view

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Kun je in de onlinemodus alleen maar de cockpitview?

Hij pakt geen andere view
                        De server kan dit zo instellen ja
                        Maar bij de meeste servers kun je gewoon vrij kiezen.

Comment

• Hoe hebben jullie het stuurtje ingesteld?
                          Ik vind het zo retevervelend dat het stuur in het spel minder ver draait dan ik in werkelijkheid doe

Comment

• Zalig spiel, maar zelfs op mijnen alleen haal ik bijlange niet genoeg frames met die k*tPC

FOK!!!

Meteen weet ik weer de reden waarom ik GTR2 en RACE enzo ook niet heb.

Nonde nonde
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• 't Lijkt wel heel hard op R-factor, zeker als de M3 mod erop staat

Comment

• 't is gebaseerd op de gtr(2) engine

Comment

• Welja, R-factor ook

Comment

• Ok, keyboard suckt bigtime...

Constant de grindbak in, heeft iemand goede settings voor het sturen?
                                    Nu ja, ik was tot nu toe enkel genre NFS gewend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Ok, keyboard suckt bigtime...

Constant de grindbak in, heeft iemand goede settings voor het sturen?
                                      Nu ja, ik was tot nu toe enkel genre NFS gewend...
                                      Remmen is de boodschap.

Ik moet ook steevast wennen aan het relatief lage snelheidsgevoel, maar da's echt de enige manier om een vlot en foutloos rondje te draaien.
                                      Eens dit lukt, kun je in elke bocht de grens proberen te verleggen om zo strakkere tijden te rijden

Comment

• Ik had te veel vertrouwen in die nieuwe M3...
                                        Zou het niet mogelijk zijn zelf andere modellen toe te voegen? RS4 vs M3 zou zalig zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Ik had te veel vertrouwen in die nieuwe M3...
                                          Zou het niet mogelijk zijn zelf andere modellen toe te voegen? RS4 vs M3 zou zalig zijn...
                                          Ik denk dat de mods idd niet erg lang op zich zullen laten wachten ...

Gratis online engines zijn daar nogal gevoelig voor

Comment

Working...
                                          X