Je kan dat bij opties inschakelen, bochten aanduiden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M3 Challenge
Collapse
X
-
Nee, ik denk dat mijn G25 kapot is.
Heb hem al zeker 2 maanden niet meer gebruikt en nu dit.
Edit: Oef nee toch niet, de linkse flipper bleef steken en daar om nam hij altijd doe control aan. Gelukkig is hij niet kapot want heb em online gekocht dus dan al die zever van terugsturen etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenJe kan dat bij opties inschakelen, bochten aanduiden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKun je in de onlinemodus alleen maar de cockpitview?
Hij pakt geen andere view
Maar bij de meeste servers kun je gewoon vrij kiezen.
Comment
-
Zalig spiel, maar zelfs op mijnen alleen haal ik bijlange niet genoeg frames met die k*tPC
FOK!!!
Meteen weet ik weer de reden waarom ik GTR2 en RACE enzo ook niet heb.
Nonde nonde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOk, keyboard suckt bigtime...
Constant de grindbak in, heeft iemand goede settings voor het sturen?
Nu ja, ik was tot nu toe enkel genre NFS gewend...
Ik moet ook steevast wennen aan het relatief lage snelheidsgevoel, maar da's echt de enige manier om een vlot en foutloos rondje te draaien.
Eens dit lukt, kun je in elke bocht de grens proberen te verleggen om zo strakkere tijden te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk had te veel vertrouwen in die nieuwe M3...
Zou het niet mogelijk zijn zelf andere modellen toe te voegen? RS4 vs M3 zou zalig zijn...
Gratis online engines zijn daar nogal gevoelig voor
Comment
Comment