Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor gratis te zijn is het echt wel een leuke game. Ik had niet verwacht dat die TC, ABS,.. zoveel verschil zouden maken als je hem aan/uit zet. Het beste speel ik met de ABS aan en de TC op level 1 .
Allez jong, alles af!!
mijn best tijd met Bilsteins is 2.16.240 of zoiets. Niks van rijhulpen
Ik vind dat ik mag configgen terwijl ik aan 't eten ben, dat gaat nog maar G25 spelen niet. Bovendien staat m'n G25 thuis, niet hier. En bovendien moet ik sebiet nog op baan.
Maar met een beetje sjans kan ik tegen pakweg 20u30 aan m'n G25 zitten. Maar 'k beloof niks!
Neje
Ik kan amper strakke lijnen rijden, elke drift die ik neerzet is ongewild en als ik het probeer uit te lokken loopt het mis
Wuss. Learn it from the master.
Zet 'm op standaardophanging, alle rijhulpsystemen uit, en in plaats van 'm in een drift te forceren, gewoon beginnen met de kont buiten te houden als ze naar buiten glijdt (b.v. eerste linkse na de rechte lijn = optrekken tot 3e 6.000 tpm ongeveer, en dan gas los terwijl je hard instuurt ; idem volgende korte linkse). En een goeie bocht om 't ook te leren is de 90° linkse na de bergop (afremmen tot 3e, beetje kort & hard insturen, laten uitbreken en dan controleren met de gas).
O ja, 't is een perfect spel om 't driften middels scandinavian flick te oefenen. Tenzij de korte chicane en de korte 180° rechtse na de start/finish-lijn kan je elke bocht op 't circuit driften. De moeilijkste om volledig vloeiend te driften is de bredere 180° rechtse "beneden" (voor de klim).
Zet 'm op standaardophanging, alle rijhulpsystemen uit, en in plaats van 'm in een drift te forceren, gewoon beginnen met de kont buiten te houden als ze naar buiten glijdt (b.v. eerste linkse na de rechte lijn = optrekken tot 3e 6.000 tpm ongeveer, en dan gas los terwijl je hard instuurt ; idem volgende korte linkse). En een goeie bocht om 't ook te leren is de 90° linkse na de bergop (afremmen tot 3e, beetje kort & hard insturen, laten uitbreken en dan controleren met de gas).
O ja, 't is een perfect spel om 't driften middels scandinavian flick te oefenen. Tenzij de korte chicane en de korte 180° rechtse na de start/finish-lijn kan je elke bocht op 't circuit driften. De moeilijkste om volledig vloeiend te driften is de bredere 180° rechtse "beneden" (voor de klim).
Go practice! Ge hebt dik anderhalf uur!
echt! met die M3 kan je smijten in alle hoeken m.b.v die scandinavian flick
Ik zit constant op die bilsteins, daarom mss
Die flicks lopen altijd verkeerd af bij mij, de feedback van het stuur is wat te zwaar eigenlijk om snel te kunnen tegensturen en dan is het al te laat
Powersliden uit een bocht lukt wel
Comment