Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
M3 Challenge
Collapse
X
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenk
kzal server nu opzetten
net een 2.14.008 gereden
server is up
servernaam is AW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenserver is up
servernaam is AWOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenHoe maak je zo'n screenshot?
Comment
-
Alles gaat goed tot en met stap 3. Maar als ik dan die namen verander, daarna terug het spel open (stond geminimaliseerd zoals gevraagt), daarna op "Drive" druk sluit het spel volledig af .
Op de site staat ook iets van "load track", maar er staat enkel "Drive" bij mij..
Wat doe ik verkeerd? Aub help
Alvast bedankt!
Comment
-
Ik doe het op een andere manier...
Begin met een backup kopie te maken van wat in de originele 'nuerburgring' map zit.
Daarna selecteer je de inhoud van de gedownloade file (dus die 10tal files) en kopieer je ze (nog niet plakken)
Dan start je het spel op, en voor je op 'drive' klikt doej ALT+TAB en plak je die files over diegene in de gamefolder...
Om volgende keer het spel terug aan de praat te krijgen moet je gewoon de files uit je backup map terug in de map 'nuerburgring' kopieren, en dan kun je dit proces zonder probleem herhalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDan heb ik denk ik al een eerste probleem gevonden, het gedownloade bestand is bij mij enkel een .rar bestand ofzo. En jij hebt er een 10-tal..
Heb hem nogtans gedownload vanop dat RSC forum .
Maar alvast bedankt voor de moeite .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDan heb ik denk ik al een eerste probleem gevonden, het gedownloade bestand is bij mij enkel een .rar bestand ofzo. En jij hebt er een 10-tal..
Heb hem nochtans gedownload vanop dat RSC forum .
Maar alvast bedankt voor de moeite .
Www.rarlab.com en daar winrar afhalen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenEen *.rar is een verzameling van bestanden. op www.winrar.com vind je het programma om de 10 bestanden uit dat rar bestandje te halen.
Kga dat direct eens proberen, bedankt .
Edit: P.Stichelb je bent ook bedankt, zie je post nu juist .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
Ik was al eventjes aan het zoeken op de andere, maar vond het niet direct.. DOM van me!
Bedankt .
Edit: Welke versie moet ik downloaden bij "Downloads" voor een Vista?
Edit 2: Laat maar, heb het gevonden
Bedankt allemaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
Wat een verschil in rijden ivg met de standaardtrack. Op de standaardtrack met alles af, driften in elke bocht, op de Ring ben je eerder geneigd wat kalmer en veiliger te rijden, en dan komt het understeer gevoel toch bovendrijven. In één ronde maar 2 keer overstuur gehad.
Oh, en afbeeldingen uit het spel : F12
2de rondje 8:12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenk
net een 2.14.008 gereden
FF mezelf quoten
net wat zitten prutsen met men rijstijl enz.
Nu zit ik aan 2.13.042
Comment
Comment