Wacht nog even. Voor 349.99 Euro heb je binnen een kleine maand een XBox 360 met Bijvoorbeeld Need For Speed Carbon bij en dan krijg je nog gratis Gears Of War en PGR 3 thuisgestuurd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
XBOX 360 racegames
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWacht nog even. Voor 349.99 Euro heb je binnen een kleine maand een XBox 360 met Bijvoorbeeld Need For Speed Carbon bij en dan krijg je nog gratis Gears Of War en PGR 3 thuisgestuurd.
BTW, happy birthday.
Comment
-
Dankuwel
Misschien heb je wel een punt dat je voor de PS3 gaat. Het gaat niet zozeer om het feit dat je de juiste keuze maakt want het zijn allebei fantastische toestellen om op te gamen maar de PS3 is toch nog iets veelzijdiger en er blijven nieuwe applicaties voor bijgemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Casket Bekijk BerichtenHoeveel kost dat tegenwoordig zo'n pack? Ik speel af en toe graag 's een game maar heb er de laatste tijd wat te weinig tijd voor. Ik heb wel gehoord dat je voor zo'n Xbox360 of PS3 best 'n flat screen hebt die full HD is? Lijkt me nogal kostelijk als ik ook m'n TV moet upgraden.
Een nieuwe TV is iets voor als ik binnen een klein jaar verhuis.
Nu wou ik per sé Halo 3, dus dan is een XBOX vereist, maar om nu te zeggen dat een XBOX goedkoper is dan een PS? Nah, niet echt. Immers, je moet voor zowat alles bijbetalen: extra controller, Wifi, plug-and-play, online-gaming. Bij een PS is dat allemaal inbegrepen en je hebt enkel een internetverbinding nodig om online te kunnen.
Zou Microsoft deze service ook niet beter gratis aanbieden? Anders gaan ze het imo niet halen tegen Sony.
Comment
-
De Nürburgring zit in PGR4, maar gaat het dan om de Nordschleiffe of het F1-circuit? Ik vind het niet direct weer via Google.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet zal de Nordschleiffe wel zijn want die zat in de 3 ook al. Ik moet daar wel alleen de opmerking bij maken dat de baan iets te smal is.
PGR 4 op termijn ook eens in huis halen. Kan handig zijn voor als ik nog eens naar Duitsland trek.
Comment
Comment