Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XBOX 360 racegames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• XBOX 360 racegames

Forza Motorsport 2 schijnt een zeer goed game te zijn voor dit platform. Althans volgens Top Gear.

Ga je gang en vertel welke games jij leuk vindt op deze Microsoft-console, en waarom.
    120d Hatch Edition Sport

Test Drive Unlimited?

Comment

Forza 2 is inderdaad een dijk van een game. Het feit dat je allerlei settings kan wijzigen aan je wagen zou u niet mogen afschrikken want het is echt waar sowieso fun om te rijden. Na verloop van tijd zal je voorzichtig enkele wijzigingetjes aanbrengen aan de setup om toch maar die extra hondersten af te pitsen van een tijd. Echt elke wagen rijdt anders en de schademodellen zijn superrealistisch. De AI van uw tegenstanders is ook erg realistisch. Zo zijn er een paar die een duw teruggeven als je ze een klein tikje geeft.

Superspel. Verder vind ik Superbike 2007, Project Gotham Racing 3 en Testdrive Unlimited heel goed. De TDU-versie van de X-box is pakken beter dan de PSP-versie. Echt zalig goed.

Comment

Ik heb momenteel enkel Project Gotham Racing 3. Wat absoluut fantastisch is.

Maar FM2 komt er nog wel bij...

Comment

PGR3 is zalig goed maar FM2 is nog eens 10 keer beter zonder zwanzen.

Comment

PGR3 was m'n eerste XBOX360 game en was bij de release van de 360 absoluut een topspel. Ondertussen is het wat achteruit geduwd door Test Drive Unlimited: knappe wagens en mooie scenery hebben er voor gezorgd dat ik aardig wat uurtjes achter m'n TV scherm zat. De op termijn uitgebrachtte packs met nieuwe wagens zorgden ervoor dat je het spel altijd opnieuw uit de kast nam.

Uiteindelijk heb ik PGR3 en TDU definitief vaarwel gezegd tijdens de zomer. En daar is maar 1 reden voor: Forza Motorsport 2! Dit game moet je als autofanaat gewoon in huis hebben: knappe wagens, mooie schademodellen, eindeloze customisatiemogelijkheden zowel qua uiterlijk als afstelling van de wagens.

Comment

Ik wacht vol ongeduld op PGR4 dat één deze zou uitkomen
              4 rings driver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                Test Drive Unlimited?
                Allicht, maar dat heb ik al op PSP.

Edit:
                @ KC:
                Ik ga het niet nog een keer kopen hoor. Nu ben ik sowieso niet van plan om al direct nog veel games bij te kopen. Ik heb al redelijk wat games voor de PSP, en gisteren dus de XBOX 360 met Halo 3 besteld. Met dat laatste game, zal ik ook wel even zoet zijn.
                Ik zal allicht wel eens een paar games tweedehands bij kopen, later. Immers, waarom 60 € geven voor een game, als je het ook voor minder dan de helft van de prijs kan hebben.
                Overigens, voor de PSP heb ik nog maar één keer een game tweedehands gekocht, maar het was wel een nieuw spel (Burnout Revenge, ongeopend, nog met plastiekje errond), en ik had het toch voor minder dan de helft van de adviesprijs (mét verzendingskosten). En als ik zo eens rondkijk op tweedehandssites ... Nee, ik koop niet meer nieuw, tenzij met korting.
                Last edited by Beta; 05/09/2007, 13:21.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                  Allicht, maar dat heb ik al op PSP.
                  Trust me, de X-box versie is veel beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    Trust me, de X-box versie is veel beter.
                    Ik geloof u wel hoor. PSP is gewoon beperkter dan XBOX 360, maar check mijn edit hierboven.
                    Ach, wie weet komt het nog eens binnen als er eens eentje een hoop games in één keer kwijt wil.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Forza is supergoed, die instellingen zijn allemaal goed en wel, maar daar hou ik me niet mee bezig en winnen kan ik nog, dus da's goed genoeg.
                      PGR3, daarvan heb ik de demo gespeeld en die is SUPER, maar vermits PGR4 er bijna is ga ik gewoon diene kopen.
                      CMR Dirt.... is niet slecht, maar kan me niet lang genoeg boeien momenteel.

voor het pure fun gedeelte is er binnenkort burnout paradise waarin crashen eerder regel en doel is dan racen, maar zoals ik zei, voor puur stressrelief entertainment is dat wel goed
                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

ik lees net dat de releasedatum van PGR4 voor Europa 12 Oktober is -> maakt nieuw agenda item aan ...
                        4 rings driver

Comment

Forza Motorsport 2 gekocht en waanzinnig goed bevonden !!!

Nu is 't wachten op 28 september, voor FIFA 08.

Comment

27 september

Comment

27 september
                              U bent een fijn mens.

Ik heb m'n Forza moeten kopen in FRS want uitverkocht bij Xtrazone.

Comment

27 september
                                Zit er geen verschil tss de verschillende winkels? Zo komt Halo 3 in Game Mania uit op 26/9. In de meeste andere shops is dat ook zo, maar ik heb al eentje gezien waar het er al op 25/9 zou zijn, hoewelik niet meer weet welke dat juist was.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                  U bent een fijn mens.

Ik heb m'n Forza moeten kopen in FRS want uitverkocht bij Xtrazone.
                                  Doeme toch. Veel te goedkoop he en daardoor direct uitverkocht

Comment

Een paar dagen geleden heb ik me Colin Mcrae Dirt aangeschaft. Normaal ben ik meer voor circuit racen, maar dees spelleke kan me echt wel boeien. Hoewel het rijden zelf helemaal niet realistisch is, voel je wel elk steentje op de baan, ook de graphics en het schademodel zijn zeeer mooi. Zeker de moeite om te spelen

Comment

Bon, nu kan ik ook echt meedoen. Gisteren mocht ik eindelijk mijn XBOX 360 Halo 3 pack gaan halen. Racegames heb ik wel nog niet, maar dat komt nog wel. Ik zou eens willen proberen of ik oude XBOX-games kan spelen op een 360, en of ik die eventueel op de harde schijf zou kunnen zetten.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        Bon, nu kan ik ook echt meedoen. Gisteren mocht ik eindelijk mijn XBOX 360 Halo 3 pack gaan halen. Racegames heb ik wel nog niet, maar dat komt nog wel. Ik zou eens willen proberen of ik oude XBOX-games kan spelen op een 360, en of ik die eventueel op de harde schijf zou kunnen zetten.
                                        Hoeveel kost dat tegenwoordig zo'n pack? Ik speel af en toe graag 's een game maar heb er de laatste tijd wat te weinig tijd voor. Ik heb wel gehoord dat je voor zo'n Xbox360 of PS3 best 'n flat screen hebt die full HD is? Lijkt me nogal kostelijk als ik ook m'n TV moet upgraden.

Comment

Working...
                                        X