Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot Design Contest 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Peugeot Design Contest 2008

Is het daar normaal geen tijd voor, de wedstrijd start toch meestal rond deze tijd? Maar ik kan niets over de nieuwe editie op internet vinden dus mijn vraag: gaat ze wel door dit jaar?

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
    Is het daar normaal geen tijd voor, de wedstrijd start toch meestal rond deze tijd? Maar ik kan niets over de nieuwe editie op internet vinden dus mijn vraag: gaat ze wel door dit jaar?
    Volgens mij was die al een 6 maanden of nog eerder gestart?

Comment

Hier is de site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Volgens mij was die al een 6 maanden of nog eerder gestart?
        Dat is de editie 2006-2007 dat je bedoelt, daar is trouwes al een winnaar voor gevonden, maar ik bedoel de nieuwe editie 08-09. De vorige starte begin september

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
          Dat is de editie 2006-2007 dat je bedoelt, daar is trouwes al een winnaar voor gevonden, maar ik bedoel de nieuwe editie 08-09. De vorige starte begin september
          07-08 bedoelde zeker ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
            07-08 bedoelde zeker ?
            jah eigelijk wel, maar ik vermoed dat het toch 08-09 zal zijn. Ik wou misschien m'n kans wel eens wagen dit jaar maar ik zal nog een jaartje moeten wachte

Comment

Je kan al oefenen hé, alléja oefenen Als we de tekeningen zien van jouw, echt prachtig

Comment

Het probleem is wel dat ik totaal niet overweg kan met 3d programma's dus daarvoor zal ik nog iemand moeten vinden

Comment

De wedstrijd is maar om de 2 jaar, het eerste jaar om te ontwerpen en het tweede jaar word het model in het echt en miniatuur gebouwd. Volgende editie start dus ergens in 2008 prijsuitreiking is voor 2009.

Comment

Working...
                  X