Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo'n oprolmechanisme echt herstellen gaat niet simpel zijn, vrees ik. Vervangen is wel te doen, heb ik zelf ook al gedaan (gewoon de bekleding van je deurstijl halen, bevestiging losvijzen, ander mechanisme erin en weer alles vastzetten). Over welke auto gaat het?
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Waarschijnlijk is de veer gebroken. Herstellen zou ik niet doen. Ik zou het (laten) vervangen. Als het een nog recente auto is zou ik naar de garage gaan. Bij een oudere wagen kan je het zelf doen.
Het is een Skoda Fabia. Ah maar als het een stuk is dat ik moet laten vervangen, ja dan ga ik daar zelf natuurlijk niet aan beginnen. Dan zal ik hem eens moeten binnensteken in de garage.
ik herinner me nog op mijne pa zijne Lada, gordel rechtsvoor stuk, dien auto heeft zo nog enkele jaren rondgereden zeiden ze op de keuring niks van
Nu moet je dat niet meer proberen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
ik herinner me nog op mijne pa zijne Lada, gordel rechtsvoor stuk, dien auto heeft zo nog enkele jaren rondgereden zeiden ze op de keuring niks van
Nu moet je dat niet meer proberen.
Maar jawel.
Als je die van tevoren dichtklikt en het lijkt alsof ie strak hangt is de kans klein dat ze er aan gaan voelen
Als je die van tevoren dichtklikt en het lijkt alsof ie strak hangt is de kans klein dat ze er aan gaan voelen
Normaal gezien klikken ze los om het oprolmechanisme te testen.
Nu ja, blijkbaar doen ze het niet altijd, dus je kan geluk hebben
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Ah ja, dat weet ik niet, mijn 4'tje heeft achteraan geen oprolmechanisme en vooraan hebben ze er niet naar gekeken
Staat toch op de keuringskaart die ge krijgt, ge moet al u gordels inklikken voordat ge het station binnenrijd, dan klikken ze die een voor een los om te kijken of het klikmechanisme en oprolmechanisme nog werken.
Nu ja, ze doen het niet altijd hoor.
Ik moet trouwens binnenkort ook nog eens gaan (voor 3 februari)
Staat toch op de keuringskaart die ge krijgt, ge moet al u gordels inklikken voordat ge het station binnenrijd, dan klikken ze die een voor een los om te kijken of het klikmechanisme en oprolmechanisme nog werken.
Nu ja, ze doen het niet altijd hoor.
Ik moet trouwens binnenkort ook nog eens gaan (voor 3 februari)
Comment